لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس هم از روی دست استقلال نوشت، ادامه تلفات پیکان در پیچ خطرناک

به گزارش بلندانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس ملاقات هفته دهم خود برابر پیکان را با رجحان پشت سر گذاشت تا فاصله خود را با مدعیان حفظ کند.

لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس هم از روی دست استقلال نوشت، ادامه تلفات پیکان در پیچ خطرناک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم های فوتبال پیکان و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در استادیوم پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این ملاقات با پیروزی 3 بر یک شاگردان یحیی گل محمدی پایان یافت تا پرسپولیس نیز همچون استقلال سه گل به پیکان بزند.

مهدی عبدی در دقیقه 17، عیسی آل کثیر در دقیقه 64 و علی شجاعی در دقیقه 4+90 برای پرسپولیس و علیرضا کوشکی در دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی برای پیکان پیروز به گلزنی شدند.

ترکیب پیکان: حسن پورحمیدی، امیرحسین جدی، امیرحسین غلامی، سامان فلاح، نادر محمدی (72- پیمان رنجبری)، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، علیرضا کوشکی، محمدجواد آزاده (87-محمدحسین فلاح) ، ایمان اکبری و مجتبی حقدوست.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، محمد شریفی (88-رضا اسدی)، مهدی ترابی (54- عیسی آل کثیر)، وحید امیری، امید عالیشاه (88- علی شجاعی) و مهدی عبدی (88- فرشاد فرجی).

داور: سیدرضا مهدوی

نیمه اول

دقیقه 15: اشتباه حامد لک در بازی با پا می رفت تا تیم پیکان را به یک موقعیت خوب گلزنی برساند که بازیکنان این تیم با بی دقت توپ را از دست دادند.

دقیقه 17: اشتباه بزرگ حسن پورحمیدی در دفع توپ باعث شد تا توپ پشت محوطه جریمه به مهدی ترابی برسد. در ادامه پاس این بازیکن به مهدی عبدی او را در موقعیت تک به تک با دروازه بان پیکان قرار داد تا مهاجم جوان سرخپوشان با یک ضربه دقیق گل اول پرسپولیس را به ثمر برساند.

دقیقه 21: محمدجواد آزاده به علت خطا روی امید عالیشاه اولین کارت زرد بازی را از داور دریافت کرد.

دقیقه 24: سعید آقایی نیز از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 42: چرخش و شوت خوب نادر محمدی روی پرتاب اوت بلند بازیکنان پیکان را حامد لک با یک عکس العمل خوب در اختیار گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 48: تعلل مهدی ترابی منجر به از دست رفتن موقعیت تک به تک این بازیکن شد و نادر محمدی به خوبی این بازیکن را کنترل کرد.

دقیقه 54: مهدی ترابی به علت مصدومیت جای خود را عیسی آل کثیر داد.

دقیقه 60: شوت علیرضا کوشکی از داخل محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه لک به بیرون رفت.

دقیقه 64: فرار خوب و پاس در عرض زیبای امید عالیشاه را عیسی آل کثیر با یک شوت بغل پا و تک ضربه به گل دوم پرسپولیس تبدیل کرد.

دقیقه 79: حامد لک در حالی که روی ارسال بازیکنان پیکان قصد مشت کردن توپ را داشت، با مهاجم پیکان برخورد کرد که سیدرضا مهدوی در این صحنه اعتقاد به خطا و پنالتی داشت.

دقیقه 80: داور به علت اعتراض شدید به امید عالیشاه کارت زرد نشان داد.

دقیقه 81: حامد لک نیز به علت اعتراض به داور از سیدرضا مهدوی کارت زرد گرفت.

دقیقه 83: علیرضا کوشکی از روی نقطه پنالتی با یک ضربه چیپ دروازه حامد لک را باز کرد.

دقیقه 84: ضربه سر پیمان رنجبری با اختلاف کم از روی دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 4+90: همکاری خوب بازیکنان پرسپولیس و پاس خوب رضا اسدی را علی شجاعی تبدیل به گل کرد تا همکاری بازیکنان تعویضی پرسپولیس در این صحنه کامل گردد و اختلاف بار دیگر به دو گل افزایش یابد.

دقیقه 5+90: حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس نیز از از داور کارت زرد دریافت کرد.

به گزارش خبرنگاران شاگردان یحیی گل محمدی با کسب پنجمین برد فصل خود، 19 امتیازی شدند و به یک امتیازی صدر جدول رسیدند. پرسپولیسی ها در این بازی، هشتمین پیروزی پیاپی خود مقابل پیکان در تاریخ لیگ برتر را جشن گرفتند.

پیکان نیز که هفته گذشته با نتیجه 3 بر صفر مقابل استقلال شکست خورده بود همچنان با 12 امتیاز در جایگاه هشتم جدول باقی ماند تا در پیچ خطرناک مسابقاتش، دومین باخت خود را تجربه کند و باید دید در ملاقات سخت هفته آینده برابر سپاهان چه خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1760

به "لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس هم از روی دست استقلال نوشت، ادامه تلفات پیکان در پیچ خطرناک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس هم از روی دست استقلال نوشت، ادامه تلفات پیکان در پیچ خطرناک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید