فروش اقساطی خودرو کوییک و 207 (تحویل فوری) در سایاخودرو ، ظرفیت محدود

به گزارش بلندانیوز، خبرگزاری خبرنگاران- اگر با یک کارشناس خبره عرصه خودرو پیش از خرید ماشین مشاوره کنید قطعا یکی از پیشنهاداتی که به شما خواهند داد، شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو کوییک است. در این مطلب می خواهیم آنالیز کنیم که دلیل استقبال از طرح های فروش اقساطی کوییک چیست. با ما همراه باشید.

فروش اقساطی خودرو کوییک و 207 (تحویل فوری) در سایاخودرو ، ظرفیت محدود

مزایای کوییک

کوییک مزایای متعددی دارد. یکی از مهم ترین این مزایا، محدوده قیمتی مناسب آن است. امروزه که به دلیل تورم سرسام آور، مدل پایین ترین خودروی ایرانی نزدیک به 200 میلیون تومان قیمت دارد، کوییک از آن دسته خودروهایی محسوب می شود که با توجه به ظاهر و مشخصات فنی و رفاهی اش، در بازه قیمتی بسیار مناسبی قرار گرفته است.

بنابراین یکی از دلیل های استقبال از طرح فروش اقساطی خودرو کوییک را باید در همین موضوع جستجو کرد.

مساله دیگر به کاربرد کوییک بر می شود. این خودرو هم یک خودرو جمع و جور مجردی است و هم برای خانواده های کوچک سه نفره یک انتخاب عالی است.

بازار دست دوم بسیار خوب این ماشین نیز در پر هوادار بودن طرح فروش اقساطی خودرو کوییک تاثیر دارد. با خرید این خودرو خیالتان راحت است که یک سرمایه نقد در کنارتان دارید و هر زمان اراده کنید که بخواهید کوییک خود را بفروشید تا یک ماشین مدل بالا خریداری کنید، به زودی و به راحتی به فروش می رسد.

دسترسی به لوازم یدکی، قطعات، تعمیرگاه و خدمات سرویس این خودرو نیز آسان است و.مسئله ای از این بابت نخواهید داشت.

در ضمن کوییک ظاهر اسپرت و جوان پسندی دارد که باز هم تاکید می کنیم با توجه به بازه قیمتی که در آن واقع شده است، بسیار مناسب ارزیابی می شود.

با شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو کوییک صاحب خودرویی می شوید که با توجه به قیمت مناسب و نسبتا مقرون به صرفه، آپشن های رفاهی مناسبی را داراست. این امر حاکی از هوش خودروساز بوده است که کوشش نموده روی خودرویی با محدوده قیمتی مناسب، امکانات متنوع و کاربردی قرار دهد که برای مشتری مجذوب نماینده باشد.

این هاچبک محبوب، مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر خطی است که 1503 سی سی حجم دارد و می تواند 87 اسب بخار قدرت ایجاد کند. بنابراین با توجه به وزن و ظاهر از توان فنی نسبتا خوبی برخوردار است.

برای خرید اقساطی کوییک به کجا مراجعه کنیم؟

با توجه به اینکه به روزهای خاتمه سال نزدیک می شویم و تقاضای مردم برای خرید اقساطی خودرو نیز اوج می گیرد، موسسات لیزینگی غیر مجاز بسیاری هستند که با سو استفاده از خواسته مردم و در غیاب طرح رسمی برای فروش اقساطی خودرو کوییک از سوی شرکت های خودروساز، کوشش می نمایند تا اندک سرمایه مردم را نیز چپاول نمایند و فرار را بر قرار ترجیح دهند.

از این رو معامله کردن با یک مجموعه صاحب نام و مجرب، لذت خرید اقساطی خودرو را به شما هدیه خواهد داد و زمینه ای را فراهم می نماید که نوروز را با خودرو نو شروع کنید.

سایاخودرو، معتبرترین مرکز برای فروش اقساطی 207، فروش اقساطی خودرو کوییک، دنا و خلاصه تمامی خودروهای فراوری داخل، ماشین های مونتاژی و خودروهای وارداتی است.

چرا سایا خودرو برترین مرکز برای خرید اقساطی خودرو است؟

در پاسخ به این سوال که چرا سایا خودرو برترین مرکز برای خرید اقساطی خودرو است باید گفت:

اولا، این مجموعه سال هاست که در بازار خودرو در حال ارایه خدمات به هم وطنان اقصی نقاط کشور است و دوست و رقیب از عملکرد وی به نیکی یاد می نمایند. بنابراین به دست آوردن چنین رزومه و سابقه ای کار آسانی نیست و مجموعه ای که صاحب چنین نام و رسمی باشد، هرگز به خاطر چند میلیون تومان سود اضافه تر، خودش را بدنام نمی نماید.

ثانیا، این مجموعه صدها معامله پیروز را در کارنامه دارد که حتی یک مورد نارضایتی هم از سوی مشتریان درباره عملکرد ان به ثبت نرسیده است. بنابراین هیچ بهانه ای وجود ندارد که مجموعه دیگری را به سایا خودرو ترجیح بدهید!

شرایط سایا خودرو برای فروش اقساطی خودرو چیست؟

سایا خودرو که این روزها بنابه درخواست مکرر مشتریان خود طرح فروش اقساطی خودرو کوییک را در دستور کار دارد، این محصول پرهوادار را با شرایط زیر واگذار می نماید:

  • تحویل فوری خودرو
  • ثبت سند به نام خریدار
  • فروش خودرو با قیمت واقعی
  • تنظیم قرارداد شفاف
  • مشخص مبلغ اقساط با توجه به توان اقتصادی مشتری
  • ارائه مشاوره رایگان
  • فروش اقساطی خودرو با کم ترین پیش پرداخت

برای اطلاع از جزییات طرح های فروش اقساطی خودرو همین الان تماس بگیرید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1811

به "فروش اقساطی خودرو کوییک و 207 (تحویل فوری) در سایاخودرو ، ظرفیت محدود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش اقساطی خودرو کوییک و 207 (تحویل فوری) در سایاخودرو ، ظرفیت محدود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید