فردا آخرین مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان و انتخاب واحددانشگاه پیغام نور

به گزارش بلندانیوز، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نورگفت: با توجه به درخواست های مکرر دانشجویان و حجم بالای پذیرفته شدگان در دانشگاه پیغام نور باموافقت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، مهلت ثبت نام و انتخاب واحد تا فردا 21 مهر تمدید شد.

فردا آخرین مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان و انتخاب واحددانشگاه پیغام نور

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران ،امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نوراز تمدید مجدد مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان و انتخاب واحد در دانشگاه پیغام نور اطلاع داد و گفت: با توجه به درخواست های مکرر دانشجویان و حجم بالای پذیرفته شدگان در دانشگاه پیغام نور باموافقت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، مهلت ثبت نام و انتخاب واحد تا 21 مهر تمدید شد.

پذیرفته شدگان نهایی کارشناسی ثبت نام نمایند

وی اضافه کرد: تمامی پذیرفته شدگان نهایی کارشناسی 98 صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیغام نورمی توانند با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir و یا مراجعه به مراکز و واحدها برای ثبت نام اقدام نمایند.

داوطلبان مدارک شناسایی و تحصیلی خود را درسامانه گلستان بارگذاری نمایند

بهروز ادامه داد: تمامی داوطلبان باید تصویر مدارک شناسایی و تحصیلی خود را با فرم jpg یا jpeg و حجم هر تصویر حداکثر 250 کیلوبایت در سامانه آموزشی گلستان بارگذاری نمایند.

دانشجویان از تسهیلات وام استفاده نمایند

وی توضیح داد: دانشگاه پیغام نور در راستای برطرف دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان، ضمن عقد قرارداد با چندین بانک، امکان استفاده از تسهیلات وام با کارمزد یک و 4 دهم درصد را برای همه دانشجویان این دانشگاه فراهم نموده و دانشجویان از بدو ثبت نام در دانشگاه می توانند از این تسهیلات برای پرداخت کل شهریه خود استفاده نمایند.

وی گفت: دانشجویان برای آگاهی از نحوه دریافت وام و دیگر جزئیات به مراکز و واحدهای خود مراجعه نمایند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نورخاطر نشان کرد: تحصیل همزمان در دو رشته، پایین ترین شهریه دانشگاهی، اختیاری بودن حضور در کلاس های درس، شرایط ویژه برای کارمندان، شاغلین و بانوان خانه دار، سهولت در تغییر رشته و مهمانی در شهر مورد نظر دانشجو، معین شهر محل برگزاری امتحانات سرانجام ترم به انتخاب دانشجو و برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی (ترکیبی) از مهم ترین مزایای دانشگاه پیغام نور است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 210

به "فردا آخرین مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان و انتخاب واحددانشگاه پیغام نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا آخرین مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان و انتخاب واحددانشگاه پیغام نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید