فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش احتیاج های مشتریان بانک ایران زمین

به گزارش بلندانیوز، مفهوم کلمه تجربه مشتری یکی از مفاهیمی است که در کسب و کار های امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است. تجربه مشتری نتیجه درک مشتری از تعامل با یک کسب و کار یا سازمان است. می توان گفت از زمانی که یک فرد به عنوان مراجعه کننده یا درخواست کننده خدمات وارد یک کسب و کار، سازمان یا فضای مجازی و اینترنت می گردد، تا زمانی که تعامل بین مشتری و مجموعه به سرانجام می رسد، این مفهوم شکل می گیرد.

فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش احتیاج های مشتریان بانک ایران زمین

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین؛ مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین خلق یک تجربه مشتری موثر، عالی و لذت بخش را از ویژگی های این بانک اعلام کرد و گفت: در دنیای امروز مبنای رقابت با دیگر فعالان مالی براساس مقدار رضایت و کسب تجربه مطلوب مشتریان سنجیده می گردد.

شیروانی اضافه کرد: بانک ایران زمین با ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مشتریان از طرق مختلف همانند شعب، سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، مرکز ارتباط با مشتریان که به صورت شبانه روز جوابگوی مشتریان هستند، توانست سلایق مختلف را بسنجد و با توجه به احتیاج های مشتریان خدمات متمایز و تازه طراحی و ارائه دهد.

قائم مقام بانک ایران زمین ایجاد تغییرات در ساختار و خدمات هر سازمان را اقدامی سخت اعلام کرد و گفت: هر تغییری با بازخورد های متفاوت از درون و بیرون مجموعه روبرو است و بانک در این مدت با پشتکار و کوشش همه همکاران توانست این چالش را با موفقیت پشت سر بگذارد و وارد مرحله تازهی در حوزه خدمات بانکی که همان بانکداری دیجیتال است گردد.

شیروانی گفت: با آنالیز های انجام شده در حوزه خدمات دیجیتال، مقدار کوشش مشتری کاهش داشته است. با توجه به شاخص های کوشش مشتری می توان فهمید که مشتریان کمترین کوشش فیزیکی را برای دریافت خدمات در کمترین زمان داشته اند و برای انجام امور بانکی خود مثل انتقال وجه یا افتتاح حساب، کمترین کوشش ذهنی را صرف نموده اند که در نهایت موجب رضایت و تجربه موثر مشتریان شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1862

به "فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش احتیاج های مشتریان بانک ایران زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش احتیاج های مشتریان بانک ایران زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید