عبدالسلام: تداوم تجاوز علیه ملت یمن به معنای تداوم عملیات ائتلاف سعودی است

به گزارش بلندانیوز، رئیس هیئت ملی یمن هشدار داد، در صورتی که تجاوز ائتلاف سعودی علیه ملت یمن ادامه یابد عملیات های مشابه عملیات امروز علیه عمق اراضی سعودی نیز ادامه خواهد یافت.

عبدالسلام: تداوم تجاوز علیه ملت یمن به معنای تداوم عملیات ائتلاف سعودی است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام رئیس هیئت ملی یمن، امروز- یکشنبه- تأکید کرد، تداوم تجاوز و محاصره علیه ملت یمن به معنای تداوم عملیات علیه ائتلاف متجاوز است.

عبدالسلام با اشاره به عظیم ترین عملیات یمنی ها در عمق اراضی سعودی، که امروز انجام شد، هشدار داد، در صورتی که این تجاوز ائتلاف سعودی ادامه یابد طبیعی است که چنین پاسخی داده گردد.

او گفت: به جز دفاع از کرامت مان گزینه ای مقابل تداوم تجاوز نداریم. ما در موضع دفاع مقابل ائتلافی هستیم که آمریکا آن را رهبری می نماید و اعلام صریح متوقف کردن تجاوز، راهکار است.

رئیس هیئت صنعا در مذاکرات یمن در ادامه اعلام نمود، مواضع مغرضانه و جانبدارانه نیروهای ائتلاف متجاوز هرگز مانع از پاسخ گویی ما نمی گردد و تنها راهکار توقف تجاوز و شکستن محاصره است.

عبدالسلام توضیح داد، کشورهای ائتلاف متجاوز روز گذشته بیش از 60 حمله هوایی علیه مناطق مختلف یمن انجام دادند و امروز نیز 20 حمله، اگر آنها می خواهند عملیات(یمنی ها) متوقف گردد باید تجاوز را سرانجام دهند و محاصره را بشنمایند.

این عضو جنبش انصارالله یمن در عین حال از دعوت آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل برای آتش بس استقبال کرد و گفت که کشورهای متجاوز با توقف تجاوز گری سرنوشت یمنی ها را به خودشان واگذار نمایند .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 673

به "عبدالسلام: تداوم تجاوز علیه ملت یمن به معنای تداوم عملیات ائتلاف سعودی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالسلام: تداوم تجاوز علیه ملت یمن به معنای تداوم عملیات ائتلاف سعودی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید