شهر زیبای پاریس از نگاه دوربین

به گزارش بلندانیوز، پاریس را بهتر از همواره بشناسید

شما هم آرزوی تماشا شهری رومانتیکی همانند پاریس را در فکر دارید؟ اینجا را با جاذبه های منحصربفردش با هیچ نقطه دیگری از دنیا نمی توان مقایسه کرد و به همین علت است که به محبوب ترین و پربادیدترین شهر دنیا تبدیل شده است.

شهر زیبای پاریس از نگاه دوربین

با گشتی در پاریس متوجه موزه ها، بناهای یادبود و جاذبه های بزرگ و شگفت انگیزش خواهید شد که عاشقان هنر و تاریخ را به سمت خود می کشاند. پس تا دیر نشده، آرزوی خود را برآورده کنید و قدمی در این شهر کارت پستالی بزنید. اما لقبی که بیشتر به این شهر زیبا داده می گردد، شهر چراغ ها می باشد، به این علت که پاریس جزو اولین کشورهای اروپایی بود که با چراغ های گازی خیابان های خود را روشن کرد. در زمان های گذشته یعنی سال 1820، 50000 لامپ گازی، روشنایی خیابان ها را برعهده داشتند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا این ویدیو زیبا از شهر پاریس را با هم ببینیم.

در سفرتان به پاریس مسلما بازدید از برج ایفل، موزه لوور، سرگرمی در والت دیزنی پاریس و قدم زدن در خیابان شانزلیزه را در ابتدای فهرست خود قرار خواهید داد. اما می دانستید برج ایفل، پربازدیدترین بنای تاریخی دنیا و موزه لوور پربازدیدترین موزه دنیا است. همه این ها پاریس را با تاریخ بسیار غنی اش به یک شهری رویایی تبدیل نموده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1768

به "شهر زیبای پاریس از نگاه دوربین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر زیبای پاریس از نگاه دوربین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید