سرعت و کیفیت در اجرای پروژه های تاریخی و رفاهی منطقه 14

به گزارش بلندانیوز، نشست مشترک شهردارمنطقه چهارده، با مسئولان شهری ومدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران در خصوص طرح های اجرایی منطقه 14 برگزار گشت.

سرعت و کیفیت در اجرای پروژه های تاریخی و رفاهی منطقه 14

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 14، کامبیز مصطفی پور شهردار منطقه، در این نشست ضمن تشکر از مدیران و معاونین سازمان نوسازی شهرداری تهران برای توجه ویژه ای که به منطقه 14 دارند، پروژه های اجرا شده در دارالمومنین را بسیار موثر برشمرد و گفت: هر یک از پروژه های اجرا شده و در دست اجرا می تواند تاثیرات مهمی در رفاه و رضایتمندی مردم داشته و به نوعی سعی بر این شده تا نگرش شهری برای همه، در اجرای این پروژه دنبال شود.

موارد مهمی که در این نشست شهردار منطقه به آنها اشاره کرد، ابتدا درخصوص آرامستان های تاریخی دولاب و تبدیل این بخش از منطقه به فضای گردشگری و تفریحی شرق و جنوب شرقی تهران بود. مصطفی پوراز تلاش و جدیت مجموعه شهرداری برای تسریع و تسهیل در اجرای این طرح فرا منطقه ای خبر داد و با طرح چند پیشنهاد از جمله احداث پارکینگ و سرویس بهداشتی عمومی در این فضا، بر رسیدن منفعت پروژه به اجتماع محلی تاکید کرد. پروژه دومی که شهردار منطقه 14، جزئیات آن را با مسئولان نوسازی شهر تهران بررسی کردند، پروژه میدانگاه امیرکبیر بود. پرداختن به مسائل مربوط به میدانگاه امیرکبیرو راه کارهایی برای رفع مسائل نظافتی، امنیتی و اختصاص فضاهای فرهنگی و ورزشی در این محدوده از مطالبات مردم منطقه و موارد مهمی بود که مصطفی پور آن را برای رضایتمندی شهروندان ساکن محدوده این میدانگاه عنوان نمود.

موضوع دیگری که در این نشست به آن پرداخته شد، بافت فرسوده منطقه بود. مصطفی پور در این خصوص با اشاره به اقدامات مفید و موثر صورت گرفته درخصوص بافت فرسوده منطقه، با توجه به تراکم بالا و همچنین فرسوده بودن بیش از هفده درصد بافت محله های منطقه، بر لزوم توجه حوزه نوسازی شهرداری تهران و اجرای طرح هایی برای بهبود شرایط بافت محله ها تاکید کرد.

مدیر عامل نوسازی شهرداری تهران نیز با تشکر از مشارکت و همیاری شهرداری منطقه 14 برای اجرای پروژه های فرامنطقه ای چون میدانگاه دولاب و پلازای امیر کبیر، از برنامه ریزی و اقدامات سازمان نوسازی شهرداری تهران برای اتمام پروژه ها خبر داد.

علی اکبری با بیان اینکه اجرای طرح میدانگاه دولاب در فضای آرامستان های تاریخی منطقه 14، با توجه به ثبت ملی آن و اینکه قرار است با وجود فضای فرهنگی و گردشگری بعد از اجرای طرح میزبان مردم از گوشه کنار شهر و کشور باشد، از نظارت و اقدامات لازم برای افزایش سرعت و کیفیت این پروژه خبر داد.

در پایان این جلسه همچنین بر اجرای طرح های نوسازی بافت فرسوده منطقه 14 به عنوان نگاه ویژه مدیریت نوسازی شهرداری تهران یاد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1094

به "سرعت و کیفیت در اجرای پروژه های تاریخی و رفاهی منطقه 14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت و کیفیت در اجرای پروژه های تاریخی و رفاهی منطقه 14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید