سانتوس: دو بازی آخر برای مان حکم فینال را دارند

به گزارش بلندانیوز، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال پس از شکست خارج از خانه مردانش مقابل اوکراین، به سخت شدن کار آنها برای صعود به مرحله نهایی یورو 2020 اذعان کرد.

سانتوس: دو بازی آخر برای مان حکم فینال را دارند

به گزارش خبرنگاران، شکست 2 بر یک تیم ملی فوتبال پرتغال در خانه اوکراین، ضمن اینکه تیم میزبان را راهی مرحله نهایی رقابت ها کرد، موقعیت پرتغالی ها برای صعود را به خطر انداخت. پرتغال اکنون با 11 امتیاز (8 امتیاز فاصله با اوکراین صدرنشین) در رده دوم واقع شده است و این در حالیست که صربستان با تنها یک امتیاز کمتر در رده سوم واقع شده است. به این ترتیب ممکن است که مردان فرناندو سانتوس برای قطعی کردن صعودشان به مرحله نهایی یورو 2020، به کسب پیروزی در دو بازی بعدی خود برابر تیم های لیتوانی و لوکزامبورگ محکم شوند.

فرناندو سانتوس سرمربی تیم فوتبال پرتغال پس از بازی به شبکه RTP گفت: ما با خلق یکی دو موقعیت در ابتدای مسابقه، بازی را خوب آغاز کردیم اما در ادامه این اوکراین بود که بازی را تحت کنترل گرفت و گل زد. ما سعی کردیم که واکنش نشان دهیم اما هر زمان که اوکراین دست به حمله می زد، ما به دردسر می افتادیم.

سانتوس اضافه کرد: بین دو نیمه سعی کردم اوضاع را روبه راه کنم و بهتر هم شد اما ما با نتیجه ای ناعادلانه به نیمکت رفتیم چون به نظر من نتیجه باید 2 بر یک می بود نه 2 بر صفر. مسئله ای که ما در این بازی داشتیم این بود که بیشتر با احساسات مان بازی کردیم تا با عقل مان. به همین دلیل من در میان دو نیمه به بازیکنان گفتم که منطقی تر بازی و قوی تر دفاع نمایند، ضمن اینکه تمرکزشان را هم حفظ نمایند. حالا باید دو بازی بعدی مان را ببریم، دو بازی که برای ما حکم فینال را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 221

به "سانتوس: دو بازی آخر برای مان حکم فینال را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانتوس: دو بازی آخر برای مان حکم فینال را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید