زنگ خطر شیوع کرونا در کهگیلویه

به گزارش بلندانیوز، فرماندار کهگیلویه در جلسه شورای سلامت گفت: شیوع ویروس کرونا در شهرستان کهگیلویه زنگ خطر را به صدا درآورد.

زنگ خطر شیوع کرونا در کهگیلویه

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، علیرضا اتابک در جلسه شورای سلامت گفت: در زمینه بیماری کرونا رفته رفته به شرایط اضطرار بر می گردیم و شرایطی کنونی کرونا جامعه را به شرایط بحرانی ماه های قبل برمی گرداند.

او اضافه نمود: با توجه به نظر کارشناسان، این روزها شیوه شیوع بیماری تغییر نموده و موجب ابتلای تعداد زیادی از هم وطنان و هم استانی هایمان شده است.

اتابک با اشاره به شیوع دوباره ویروس کرونا در بعضی از شهرهای استان و هم جواری با استان های که شرایط قرمز دارند اعلام کرد: امروز این زنگ خطر به صدا درآمده و باید آماده مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا باشیم.

  • احتمال بروز فاجعه کرونا در کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه اضافه نمود: در جلسات گذشته هیچ گاه ادعای شرایط سفید در خصوص کرونا و شکست آن نداشتیم و همان زمان نیز گفته شد که باید ظرفیت ها و توانایی هایمان را برای روزهای بحرانی نگه داریم.

او با اشاره به ورود موارد مبتلا به شهرستان گفت: مراودات با استان های هم جوار باعث می گردد که ما هم دچار آسیب شویم و این آسیب متفاوت تر از دوره گذشته این بیماری است، چراکه امروز قبح کرونا در بین مردم شکسته شده و جدیت بیماری برای مردم از بین رفته است.

اتابک با ابراز نگرانی از شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: امروز شاهد این هستیم که در شهرهای اطراف ما تعداد مبتلایان به بیماری کووید 19 در حال افزایش است و مطمئنا این شرایط شهرستان کهگیلویه را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 859

به "زنگ خطر شیوع کرونا در کهگیلویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ خطر شیوع کرونا در کهگیلویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید