رزمایش ماه فوریه ناتو تمرین حمله به روسیه است

به گزارش بلندانیوز، بر اساس گزارش یک رسانه آلمانی، رزمایشی که ائتلاف ناتو تحت عنوان رزمایش مدافع اروپای 2020 قرار است در حوالی ماه فوریه آینده برگزار کند در واقع تمرینی برای حمله به روسیه در صورت در دریافت جنگی با این کشور محسوب می شود.

رزمایش ماه فوریه ناتو تمرین حمله به روسیه است

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، به منظور برگزاری این رزمایش ائتلاف نظامی ناتو قرار است بالاترین تعداد از سربازان آمریکایی در 25 سال گذشته به قاره اروپا منتقل شوند.

نشریه آلمانی یونگه ولت گزارش کرد، در برنامه های مربوط به این رزمایش نظامی تصریح شده که نظامیان آمریکایی قرار است نخست از طریق اقیانوس اطلس به غرب اروپا منتقل شده و سپس از آنجا به لهستان و کشورهای حوزه بالتیک بروند. در ادامه این نظامیان در آنجا و در فاصله نزدیکی به مرز روسیه استقرار خواهند یافت.

در ادامه این مطلب تصریح شد: این رزمایش به صورت رسمی رزمایش نیروهای آمریکایی است و در واقع در این رزمایش اعضای ناتو قرار است تمرین حمله به روسیه را در زمان رخداد جنگ با این کشور اجرا کنند.

انتظار می رود اولین مانورهای نظامی حوالی فوریه و بعد از انتها فصل تعطیلات اجرا شود و بالغ بر 18 کشور از جمله آلمان در این رزمایش مشارکت خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 409

به "رزمایش ماه فوریه ناتو تمرین حمله به روسیه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمایش ماه فوریه ناتو تمرین حمله به روسیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید