رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال امارات: ایوانوویچ بهترین گزینه بود

به گزارش بلندانیوز، رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال امارات تأکید کرد که ایوان ایوانوویچ بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی بود.

رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال امارات: ایوانوویچ بهترین گزینه بود

به گزارش خبرنگاران، کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال امارات از انتخاب ایوان ایوانوویچ صربستانی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور خبر داد. پیش از این فن مارویک هلندی هدایت امارات را در مرحله مقدماتی جام جهانی بر عهده داشت که به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار شد.

راشد النعیمی رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال امارات که پس از استعفای رئیس و اعضای هیئت رئیسه سابق مسئولیت هدایت این فدراسیون را بر عهده گرفته در این خصوص گفت: امارات باید به جمع تیم های حاضر در جام ملت های آسیا و مرحله نهایی انتخابی جام جهانی صعود کند. ایوانوویچ بهترین گزینه ممکن بود و بررسی ها نشان می دهد توانایی این کار را دارد. من باور دارم که با حضور این مربی می توانیم دوباره از جای خودمان بلند شویم. بازیکنان هم توانایی و اراده لازم را برای این کار دارند.

امارات در دور بعدی بازی های مقدماتی روزهای 26 و 31 مارس برابر مالزی و اندونزی قرار می گیرد که این دو بازی می تواند امیدهای این تیم را برای بازگشت به جمع مدعیان زنده کند. النعیمی در این باره گفت: این مرحله برای ما سرنوشت ساز است و باید همه اعضای خانواده فوتبال در امارات کنار هم باشند. گزینه های زیادی برای انتخاب سرمربی جدید داشتیم، اما بررسی های فنی نشان داد روش و سابقه او می تواند ضامن موفقیت ما در این مرحله باشد. این مربی خصوصیت هایی دارد که با معیارهای ما مطابق است و باعث شد کمیته تیم های ملی به این نتیجه برسد. ایوانوویچ با فوتبال امارات آشناست و انگیزه و توان زیادی برای رسیدن به هدف های بزرگ دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 395

به "رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال امارات: ایوانوویچ بهترین گزینه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال امارات: ایوانوویچ بهترین گزینه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید