رئیس ستاد گردشگری شهرداری: تهران تمام ظرفیت های مربوط به گردشگری را دارد

به گزارش بلندانیوز، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به اهمیت تقویت همکاری های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شهرداری تهران در حوزه گردشگری گفت: همکاری این نهاد می تواند به توسعه هرچه بیشتر گردشگری در پایتخت یاری کند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری: تهران تمام ظرفیت های مربوط به گردشگری را دارد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، مهرشاد کاظمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با حضور در غرفه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی و خبرگزاری خبرنگاران، 25 بهمن ماه 98 در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وسومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، افزود: برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی فرصت مغتنمی برای علاقه مندان به این دو حوزه است تا با حضور در این نمایشگاه از نزدیک با دستاوردها و خدماتی که در حوزه گردشگری و صنایع دستی ارائه می گردد آشنا شوند.

او با عنوان اینکه این یک اقدام بسیار ارزشمند است و به نظر من تداوم برگزاری این گونه نمایشگاه ها می تواند به توسعه گردشگری در تمام بخش های کشور یاری کند، افزود: ضمن اینکه سال جاری شاهد برگزاری هم زمان نمایشگاه صنایع دستی نیز هستیم که باعث هم افزایی این دو حوزه باهم می گردد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت های گردشگری این شهر یادآور شد: تهران تمام ظرفیت های مربوط به گردشگری را دارد و در این شهر شاخه های گردشگری ازجمله گردشگری طبیعی، تاریخی و مذهبی را در تهران شاهد هستیم.

او بیان نمود: در همین ارتباط ستاد گردشگری تهران تشکیل شد و فعالیت هایی را با این وزارتخانه شروع کردیم که آنالیز ها نشان می دهد نتایج خوبی از این همکاری حاصل شده و تقویت همکاری های ستاد گردشگری شهرداری تهران و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می تواند به توسعه گردشگری در پایتخت یاری کند.

کاظمی ادامه داد: یکی از مهم ترین محورهای همکاری ما با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزاری نوروزگاه هاست در این خصوص برنامه ریزی ها اجرا شده و جلساتی در این خصوص با مسئولان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار کردیم.

او با اشاره به اینکه در کنار برگزاری مراسم نوروزگاه و مراسم آیینی به دنبال تبلیغ و معرفی تهران برای گردشگران خارجی و داخلی با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستیم، یادآور شد: به طور حتم همکاری این وزارتخانه و شهرداری تهران می تواند باعث گردد تا تهران از به یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری کشور تبدیل گردد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه تهران دارای جاذبه های گردشگری بی نظیر و نیز آثار فرهنگی تاریخی بسیار زیادی است که احتیاج به معرفی و تبلیغ دارد، افزود: اگر این جاذبه ها به درستی به گردشگران داخلی و خارجی معرفی گردد به طور حتم شاهد این خواهیم بود که تهران انتخاب بسیاری از گردشگران برای سفر، اقامت و بازدید خواهد بود.

او با اشاره به اجرای تورهای تهران گردی در نوروز 99 افزود: تورهای تهران گردی در نوروز 99 برگزار خواهد و در این تورهای گردشگران داخلی و خارجی با جاذبه های گردشگری در پایتخت ازجمله موزه ها و کاخ موزه ها از نزدیک آشنا می شوند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 417

به "رئیس ستاد گردشگری شهرداری: تهران تمام ظرفیت های مربوط به گردشگری را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس ستاد گردشگری شهرداری: تهران تمام ظرفیت های مربوط به گردشگری را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید