دیوار Pony در دکوراسیون داخلی چیست؟

به گزارش بلندانیوز، کلمه Pony که به معنای اسب کوچک و ریز نقش است در طراحی دکوراسیون داخلی، دیوار Pony به دیوار کوتاهی گفته می گردد که از کف تا سقف خانه ساخته نشده است.

این نوع دیوارها معمولاً برای تقسیم کردن فضای داخلی یک اتاق استفاده می شوند و این مزیت را دارند که بدون از بین بردن نور و یا منظره اتاق، بتوان بخش های مختلف یک آن را از هم مجزا کرد. به همین دلیل استفاده از این دیوارها در اتاق های بزرگ بهترین روش برای تقسیم بندی است.

دیوار Pony در دکوراسیون داخلی چیست؟

جهت دریافت خدمات آموزش ساخت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

دیوار Pony یکی از عناصر کاربردی در طراحی دکوراسیون داخلی است و می توان آن را در هر قسمتی به کار برد؛ در راهی که از ورودی خانه به سمت سرویس های بهداشتی می رود، در اتاق نشیمن و یا اتاق خواب. هم چنین از این نوع دیوار در کنار راه پله ها برای ایجاد امنیت بیشتر استفاده می شود.

این دیوارها اجازه می دهند که محیط مورد نظر را به بخش های کوچکتری تقسیم کنیم بدون این که احساس کوچکی و دلگیر بودن در فضا ایجاد شود.

گاهی می بینیم که این نوع دیوارها قفسه بندی شده و به عنوان یک کابینت و یا دراور مورد استفاده قرارمی گیرند، این کار که بسیار هم معمول است باعث می شود تا بتوانیم بیش ترین بهره را از این عنصر کاربردی داشته باشیم.

در ادامه نمونه هایی از این دیوارها را می بینید که هر یک در بخش متفاوتی از خانه اجرا شده است.

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 451

به "دیوار Pony در دکوراسیون داخلی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوار Pony در دکوراسیون داخلی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید