درخواست کویت برای دست یابی به راه چاره سیاسی درباره بحران سوریه

به گزارش بلندانیوز، کویت بر لزوم دست یابی به راهکاری سیاسی به منظور حل و فصل مساله سوریه تاکید نمود.

درخواست کویت برای دست یابی به راه چاره سیاسی درباره بحران سوریه

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رسمی کویت کونا، جاسم البدیوی، سفیر کویت در بلژیک و رئیس هیات کویت در اتحادیه اروپا و پیمان ناتو، در نشستی که اتحادیه اروپا به وسیله ویدئوکنفرانس برگزار کرد، بر تصمیم این کشور برای ادامه حمایت و پشتیبانی از ملت سوریه تاکید نمود.

البدیوی در این نشست به نقش برجسته و مهم کویت از زمان شروع بحران سوریه اشاره نمود و گفت که سه کنفرانس حامیان اقتصادی سوریه که در کویت برگزار گردید، هسته ای را در حمایت از کنفرانس هایی که در حال حاضر در خصوص سوریه برگزار می شوند، شکل داد.

وی ادامه داد که حمایت کویت از ملت برادر سوریه برخاسته از نیت های صادقانه و خالصانه برای زدودن رنج آنها است و اینکه ملت برادر سوریه از امنیت و ثبات برخوردار باشند.

البدیوی بیان کرد: کشور کویت همیشه به تعهدات خود در قبال ملت برادر سوریه در داخل و خارج از کشور وفا نموده و همچنان این رویکرد را دارد.

وی توضیح داد که کشورش امیدوار است که کوشش های بین المللی برای حمایت از ملت برادر سوریه در سایه مقابله با کرونا ادامه یابند و این کوشش ها به شروع فرایند سیاسی و تسهیل در ورود یاری های انسانی برای ملت برادر سوریه منجر شوند، به ویژه که بحران سوریه وارد دهمین سال خود شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 858

به "درخواست کویت برای دست یابی به راه چاره سیاسی درباره بحران سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست کویت برای دست یابی به راه چاره سیاسی درباره بحران سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید