داماد رفته بود گل بخره که ماشین عروس رو سارق برد

به گزارش بلندانیوز، ترافیک آن قدرها هم که می گویند بد نیست. گاهی همین ترافیک به یاری پلیس می آید و اجازه نمی دهد سارقها از دست ماموران فرار نمایند؛ درست مثل ماجرایی که برای سارق ماشین عروس در سال 1389 پیش آمد.

داماد رفته بود گل بخره که ماشین عروس رو سارق برد

به گزارش خبرنگاران، دزد که علاقه زیادی به ماشین آزرا داشت، وقتی یک آزرای تزئین شده با گل و روبان را که مقابل یک گلفروشی پارک شده بود، دید نتوانست خودش را کنترل کند و آن را به سرقت برد.

چند وقت پیش ماموران کلانتری شهرک ولیعصر(عج) از سرقت خودروی گل زده عروس باخبر شدند. داماد بخت برگشته برای گرفتن گل عروس وارد مغازه گلفروشی شده بود اما پس از خروج از مغازه، با جای خالی ماشین عروس روبه رو شده بود. آن هم یک ماشین آزرا که تا همین چند روز پیش در نمایشگاه اتومبیل به فروش گذاشته شده بود.

داماد که حسابی دستپاچه شده بود بلافاصله با ماموران کلانتری تماس گرفت و ماجرا را به پلیس خبر داد. ماموران گشت کلانتری برای پیدا کردن ماشین عروس سرقت شده دست به کار شدند. آنها به گشتزنی در خیابان های اطراف محل سرقت پرداختند و چند دقیقه بعد ماشین عروس را که راننده آن قصد داشت به سرعت از محدوده خارج گردد پیدا کردند. تعقیب و گریز آغاز شد و پایان ماشین عروس پشت ترافیک گیر افتاد و دزد که هیچ راه فراری نداشت، تسلیم پلیس شد.

مرد 40ساله وقتی به دام افتاد چاره ای جز اعتراف ندید و وقتی مورد بازپرسی نهاده شد، به ماموران گفت: عاشق خودروی آزرا بودم و همواره به نمایشگاهی که این خودرو را برای فروش گذاشته بود می رفتم. به بهانه قیمت کردن خودروهای دیگر به آزرا چشم می دوختم تا اینکه یک روز که در نمایشگاه ماشین بودم زن و شوهر جوانی به آنجا آمدند و خودروی آزرا را برای مراسم عروسی شان کرایه کردند.

همان لحظه فکری به ذهنم رسید. به نظرم این زمان برترین فرصت برای آن بود که بتوانم به آرزویم برسم و سوار آزرای سفید شوم. به همین دلیل از زمانی که ماشین از نمایشگاه خارج شد آن را تعقیب کردم و وقتی خودرو گل زده شد و داماد برای گرفتن گل عروس وارد مغازه شد متوجه شدم کسی اطراف ماشین عروس نیست. خیلی سریع خودم را به پشت فرمان رساندم و سوار ماشین شدم. اما چند دقیقه بعد از دزدیدن آزرا، پلیس سر رسید و دستگیر شدم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 تیر 1402 بروزرسانی: 11 تیر 1402 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 2060

به "داماد رفته بود گل بخره که ماشین عروس رو سارق برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داماد رفته بود گل بخره که ماشین عروس رو سارق برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید