خبرنگاران 85 هزار نفر در پایانه های مسافربری مشهد تب سنجی شدند

به گزارش بلندانیوز، مشهد- خبرنگاران- معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: از 19 اسفند ماه پارسال تا پنجم فروردین سال جاری 85 هزار و 403 نفر از مسافران ورودی به پایانه ها و فعالان حوزه حمل و نقل و عمران شهرداری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تب سنجی شده اند.

خبرنگاران 85 هزار نفر در پایانه های مسافربری مشهد تب سنجی شدند

خلیل الله کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: در این مدت 111 هزار و 653 دستگاه تاکسی و خودروهای مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی خودرو، ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری نیز ضد عفونی شده است.

وی ادامه داد: همچنین طی دو هفته گذشته 844 هزار و 808 مترمربع از اماکن عمومی از جمله پایانه های مسافربری، مراکز معاینه فنی خودرو و پایانه ها و ایستگاه های قطار شهری ضد عفونی و گندزدایی شده و این کار ادامه دارد.

وی گفت: برای ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی و اماکن متعلق به حوزه عمران و حمل و نقل شهرداری مشهد طی 15 روز گذشته 22 هزار و 300 لیتر مواد ضد عفونی کننده استفاده شده است.

کاظمی با اشاره به توزیع 35 هزار و 453 عدد ماسک و دستکش میان تاکسیرانان، اتوبوسرانان و سایر فعالان حوزه عمران و حمل و نقل عمومی مشهد اضافه نمود: طی این مدت 12 هزار و 404 بطری مواد ضد عفونی کننده دست نیز میان مسافرانی که از حمل و نقل عمومی استفاده داشته اند، توزیع شده است.

وی ادامه داد: اقدامات ضدعفونی و پیشگیرانه از شیوع کرونا تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید 19 عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه گیر است در استان خراسان رضوی هزار و 183 نفر گزارش شده است.

تعداد جانباختگان در خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا نیز که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت شده 158 نفر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 667

به "خبرنگاران 85 هزار نفر در پایانه های مسافربری مشهد تب سنجی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 85 هزار نفر در پایانه های مسافربری مشهد تب سنجی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید