خبرنگاران 493 میلیارد ریال برای عمران روستاهای استان سمنان هزینه شد

به گزارش بلندانیوز، سمنان- خبرنگاران- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: 493 میلیارد ریال اعتبارات استانی و ملی در سال 98 برای عمران و آبادی روستاهای این استان جذب و هزینه شد.

خبرنگاران 493 میلیارد ریال برای عمران روستاهای استان سمنان هزینه شد

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

علیرضا فلاحی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت:

فعالیت های عمران روستایی یکی از مهم ترین و اصلی ترین اقدام های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در امر آبادی روستاها است.

وی اعلام کرد: بر این اساس در سال گذشته چهار میلیارد و 700 میلیون ریال برای تهیه طرح هادی روستایی و نیز به منظور اجرای این طرح 35 میلیارد و 751 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و 50 میلیارد و 276 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در روستاهای بالای 20 خانوار استان سمنان هزینه شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان ادامه داد: 40 میلیارد ریال اعتبارات ملی به منظور دریافت قیر رایگان و اجرای آسفالت در روستاهای استان تخصیص یافت.

وی توضیح داد: 146 میلیارد و 250 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و سه میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی برای بازسازی تاسیسات خسارت دیده در روستاهای استان سمنان اختصاص یافت.

وی با اشاره به اجرای طرح بهسازی بافت با ارزش روستایی، افزود: حفظ، احیاء و توسعه ارزش های تاریخی و معماری بافت کالبدی روستا در سال گذشته، 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبار ملی هزینه کرد داشت.

21 الی 31 فروردین دهه حساب 100 امام (ره) و سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است. این بنیاد در حوزه های عمران روستایی، بازسازی و مسکن روستایی، مسکن شهری، امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی، دفتر مشارکت های مردمی حساب100 امام (ره) و انجمن خیرین مسکن ساز فعالیت دارد.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان اولین نهاد عمرانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در 21 فروردین ماه 1358 با افتتاح حساب 100 تاسیس گشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 623

به "خبرنگاران 493 میلیارد ریال برای عمران روستاهای استان سمنان هزینه شد" امتیاز دهید

910 کاربر به "خبرنگاران 493 میلیارد ریال برای عمران روستاهای استان سمنان هزینه شد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 493 میلیارد ریال برای عمران روستاهای استان سمنان هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید