خبرنگاران پمپئو اطلاعات شبکه های مجازی درباره کرونا را نادرست خواند

به گزارش بلندانیوز، نیویورک- خبرنگاران- وزیر خارجه آمریکا که درگیر جنگ رسانه ای با چین شده است که ارتش آمریکا متهم به انتشار ویروس جدید کرونا بوده است، از مردم خواست به شبکه های مجازی اعتماد ننمایند و اطلاعات را از منابع معتبر دریافت نمایند.

خبرنگاران پمپئو اطلاعات شبکه های مجازی درباره کرونا را نادرست خواند

مایک پمپئو روز آدینه در نشست خبری مشترک با دونالد ترامپ رئیس جمهوری و اعضای کمیته ملی مقابله با کرونا اضافه نمود: به مردم آمریکا اطمینان می دهم تمام تیم امنیت ملی شما در اقصی نقاط دنیا همچون افغانستان در حال موضوع هستند.

وی از بسته شدن مرز کشورش با مکزیک برای سفر های غیر ضروری اطلاع داد و گفت: ایالات متحده و مکزیک توافق کردند که سفرهای غیر ضروری را به وسیله مرزهای خود محدود نمایند. در اینجا نیز آمریکا راضی است که یک دوستی را داریم که دوشادوش ما در این جنگ، همکاری می نماید.

وزیر خارجه ترامپ از توافق مشترک با کانادا هم اطلاع داد و اضافه نمود: آمریکا و کانادا هم به طور مشترک توافق کردند که همه تردد غیر ضروری را در مرزهای خود محدود کنیم. این محدودیت های مسافرتی پس از 30 روز مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

پمپئو ادامه داد: باید از مسافرت های بین المللی شهروندان آمریکایی اجتناب کرد. در جایی که بازگشت به آمریکا امکان پذیر است ، شهروندان باید این کار را انجام دهند یا در مدت طولانی در خارج از آمریکا تحت حفاظت قرار گیرند.

مقامات چین اعلام نموده بودند که ویروس جدید کرونا از سوی ارتش آمریکا منتشر شده است اما این مساله به مذاق آمریکایی ها خوش نیامد و در تلاشند تا اظهارات چینی ها را بی اعتبار سازند.

در این راستا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به صراحت ویروس چینی را به جای ویروس کرونا برگزیده است و معتقد است اینگونه با اظهارات مقامات چین مقابله می نماید در حالی که کارشناسان اجتماعی آمریکا بر این باورند که اینگونه اظهار نظر، نژادپرستانه است و برای شهروندان چینی تبار آمریکا مشکل ایجاد خواهد نمود.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 865

به "خبرنگاران پمپئو اطلاعات شبکه های مجازی درباره کرونا را نادرست خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پمپئو اطلاعات شبکه های مجازی درباره کرونا را نادرست خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید