خبرنگاران همواره جوابگوی پرسش های نمایندگان مجلس بوده ام

به گزارش بلندانیوز، تهران - خبرنگاران - وزیر نفت در ملاقات پایانی با اعضای کمیسیون انرژی مجلس گفت: من همواره به حضور در نشست کمیسیون انرژی مجلس و احترام به اعضای آن اعتقاد داشتم و به پرسش های آنان پاسخ می دادم.

خبرنگاران همواره جوابگوی پرسش های نمایندگان مجلس بوده ام

به گزارش وزارت نفت، بیژن زنگنه عصر امروز (دوشنبه، 29 اردیبهشت ماه) در ملاقات خاتمهی یا اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی (دوره دهم) گفت: من همواره وقتی نماینده ای در بخشی خاص پرسش داشت در کمیسیون انرژی حاضر می شدم و به پرسش ها پاسخ می دادم، هرچند ممکن بود به نماینده سوال کننده بگویم پاسخ پرسش شما را در صحن علنی می دهم، اما به سوال کننده احترام گذاشته و در نشست کمیسیون حاضر می شدم.

وی از تک تک اعضای کمیسیون انرژی مجلس تشکر کرد و گفت: برای شما که بعضی از نمایندگان شهرها و مناطق نفت خیز کشور بودید تشکر و قدردانی می کنم و آرزوی توفیق دارم.

در این نشست مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و حسن منتظر تربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران نیز حضور داشتند بعضی اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی دیدگاه های خود را درباره شرایط صنعت نفت و گاز کشور بیان و از زحمات و همکاری ها و هماهنگی های وزیر نفت با کمیسیون انرژی مجلس دهم قدردانی کردند.

در خاتمه این نشست وزیر نفت با اهدای لوح سپاس از اعضای کمیسیون انرژی مجلس دوره دهم قدردانی و تشکر کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 813

به "خبرنگاران همواره جوابگوی پرسش های نمایندگان مجلس بوده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همواره جوابگوی پرسش های نمایندگان مجلس بوده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید