خبرنگاران نوروز سال جاری تردد ناوگان مسافربری قزوین با 50 درصد ظرفیت امکان پذیر است

به گزارش بلندانیوز، قزوین - خبرنگاران - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: جا به جایی مسافر با ناوگان مسافربری در نوروز سال جاری به شرط رعایت دستورالعمل های بهداشتی با امکان استفاده از 50 درصد از ظرفیت اتوبوس های استان امکان پذیر خواهد بود.

خبرنگاران نوروز سال جاری تردد ناوگان مسافربری قزوین با 50 درصد ظرفیت امکان پذیر است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، جواد حق لطفی روز پنجشنبه در نشست شورای حمل و نقل جاده ای استان که به منظور آنالیز آخرین شرایط این صنعت و تمهیدات لازم برای استقلال از بهار برگزار گردید، اضافه نمود: البته با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی توصیه می گردد هموطنان از سفر در این ایام خودداری نمایند.

وی اضافه نمود: فروش بلیت به افراد مشکوک به کرونا ممنوع بوده و شرکت های مسافربری باید قبل از فروش بلیت با استعلام از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سلامت مسافران اطمینان پیدا نمایند.

به گفته این مسوول، پایانه های مسافربری و کالا هم موظف خواهند بود تا در جهت مقابله با این ویروس تمام بخش های پایانه ای خود را به طور مرتب و روزانه ضدعفونی نمایند.

حق لطفی همچنین بر آمادگی ناوگان حمل و نقل بار تاکید و گفت: با توجه به اهمیت انتقال کالاهای اساسی مردم از بنادر و گمرک ها، ناوگان بار باید در این طول تعطیلات نوروزی آمادگی اعزام کامیون برای جا به جایی کالاها را داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین همچنین بر مشارکت شرکت ها و انجمن های حمل و نقل استان با پلیس راه برای نظارت بر چگونگی حمل کالا و برقراری گشت های کنترل بارنامه به منظور جلوگیری از فرار بار، تاکید نمود.

حق لطفی با تقدیر از کوشش ها و همکاری انجمن های صنفی حمل و نقل جاده ای، اضافه نمود: در طول یک سال گذشته و به دنبال شیوع ویروس کرونا خسارت های زیادی به ناوگان حمل و نقل جاده ای، به خصوص در حوزه مسافر وارد شد اما با وجود همه این دشواری ها کوشش انجمن های صنفی این حوزه قابل تقدیر بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1326

به "خبرنگاران نوروز سال جاری تردد ناوگان مسافربری قزوین با 50 درصد ظرفیت امکان پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نوروز سال جاری تردد ناوگان مسافربری قزوین با 50 درصد ظرفیت امکان پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید