خبرنگاران میزبانی بیش از 12 هزار کنکوری در مدارس آذربایجان غربی

به گزارش بلندانیوز، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: سال جاری مدارس استان میزبان 12 هزار و 867 داوطلب در آزمون کنکور سراسری است.

خبرنگاران میزبانی بیش از 12 هزار کنکوری در مدارس آذربایجان غربی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

ابراهیم محمدی روز پنجشنبه در بازدید از فرآیند برگزاری کنکور سراسری سال 1399در مدارس شهرستان ارومیه گفت: آموزش و پرورش استان با تعداد 36 حوزه در ارومیه و 110 حوزه در سطح استان در برگزاری کنکور سراسری سال جاری با سازمان سنجش کشور همکاری دارد.

وی اعلام کرد: سال جاری مدارس استان با حضور هزار و 150 نفر از فرهنگیان استان در برگزاری این آزمون مشارکت دارد و ناحیه 2 ارومیه، سلماس، خوی، چایپاره و بوکان به عنوان مجری کنکور توسط آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ضدعفونی های لازم به صورت مستمر در حوزه های آزمونی انجام می گیرد و داوطلبان موظف هستند همه پروتکل ها را که پیشتر در اختیار آنان گذاشته شده، رعایت نمایند.

آزمون سراسری سال جاری طی چهار روز و با حضور بیش از 63 هزار داوطلب همزمان با دیگر استان های کشور در این استان در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 960

به "خبرنگاران میزبانی بیش از 12 هزار کنکوری در مدارس آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران میزبانی بیش از 12 هزار کنکوری در مدارس آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید