خبرنگاران قالیباف: مصمم به حمایت از مطالبات پرستاران هستیم

به گزارش بلندانیوز، تهران- خبرنگاران- محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ویدئویی با بیان این که پرستاران قهرمانان خوب مردم ایران هستند، تاکید نمود که ما مصمم حمایت قاطع از مطالبات و خواسته های به حق شما هستیم و در این راه لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

خبرنگاران قالیباف: مصمم به حمایت از مطالبات پرستاران هستیم

به گزارش شنبه شب خبرنگار خبرنگاران، قالیباف در این پیغام ویدئویی با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: ما در جامعه با دو گروه از افراد روبرو هستیم، بعضی آنهایی هستند که کار مهمی برعهده ندارند و همان کاری هم که دست آنها است را درست انجام نمی دهند و تنها سرو صدا داشته و دوست دارند دیده شوند و حتی اگر کار حداقلی هم انجام می دهند آن هم با گلایه است.

او ادامه داد: اما بعضی دیگر از افراد در جامعه هستند که کارهای مهمی انجام می دهند و در حالی که کارهای آنها بسیار تاثیرگذار بوده و با زندگی و جان همه مردم سر و کار دارد، اما آنها بدون هیچ سر و صدا و چشمداشتی به ارئه این خدمات می پردازند و زمانی قدر آنها شناخته می گردد که متاسفانه دیگر حضور ندارند که برای مثال از افراد در گروه دوم می توان به پرستاران عزیز کشور اشاره نمود.

وی در ادامه با بیان اینکه فداکاری همواره مقدمه پیروزی است، اضافه کرد: امروز با صراحت می گوییم که پرستاران عزیز کشورمان مصداق فداکاری، مهربانی و مجاهدت هستند و از صمیم قلب به تک تک شما عزیزان افتخار می کنیم.

قالیباف همچنین با تاکید براینکه پرستاران قهرمانان خوب مردم ایران هستند، گفت: همواره داستان فداکاری شما در تاریح نسل به نسل و سینه به سینه از سوی مردم کشور گفته خواهد شد که شما چگونه ایثارگرانه و بدون امکانات و تجهیزات در برابر مسائل ایستادگی کردید و فرشته نجات شدید و برای حفظ جان ملت عزیز کشورمان، از جان عزیز خود گذشتید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نیمی از پرستاران در برابر بیماری کرونا آسیب دیدند، ادامه داد: همچنین نزدیک به 100 تن از عزیزان مدافع سلامت ما در این دوران به شهادت رسیدند که امیدوارم همه ما قدر شما فرشتگان نجات را بدانیم.

او اضافه کرد: در این شرایط است که به خوبی متوجه می شویم چطور روز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار نام گذاری شد و شما عزیزان با حضور خود در موضوع کرونا نشان دادید که مصداق واقعی این روز هستید.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1182

به "خبرنگاران قالیباف: مصمم به حمایت از مطالبات پرستاران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قالیباف: مصمم به حمایت از مطالبات پرستاران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید