خبرنگاران سه واکسن کرونا در چین به مرحله آزمایش بالینی رسید

به گزارش بلندانیوز، پکن- خبرنگاران- مقامات بهداشتی چین اعلام کردند انجام آزمایشات بالینی سه واکسن ویروس کرونا به مرحله بالینی رسیده و نتایج تحقیقات بالینی داروهای ضد بیماری کرونا نیز از سوی بعضی کشورها پذیرفته شده است.

خبرنگاران سه واکسن کرونا در چین به مرحله آزمایش بالینی رسید

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران وو یوان بین رییس دفتر تکنولوژی توسعه اجتماعی وزارت علوم و فنون چین روز چهارشنبه در کنفرانس خبری در پکن اضافه نمود: اولین واکسن مورد تایید برای تحقیقات بالینی کار مشترک آموزشگاه مهندسی چین و آموزشگاه علوم نظامی این کشور است.

او گفت: مرحله اول کار آزمایش بالینی این واکسن اواخر ماه مارس به انتها رسید و مرحله دوم از 12 آوریل آغاز شده است از 9 آوریل هم کار جذب داوطلبان مرحله دوم آزمایش بالینی آغاز شده است.

گزارش می افزاید براساس اعلام سازمان بهداشت دنیای، این واکسن اولین واکسن COVID-19 در دنیا است که وارد مرحله دوم آزمایشات بالینی شده است.

در مرحله اول، این واکسن روی 108 داوطلب آزمایش شد قرار است واکسن در مرحله دوم روی 500 داوطلب دیگر آغاز گردد.

این مقام چینی گفت: در روزهای 12 و 13 آوریل اداره نظارت بر داروهای کشور آزمایش بالینی دو واکسن کرونای دیگر را به تصویب رساند نتایج تحقیقات چین در زمینه داروشناسی، پیشتر از سوی بعضی کشورها پذیرفته شده و در طرح درمانی بالینی آن ها قلمداد شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 719

به "خبرنگاران سه واکسن کرونا در چین به مرحله آزمایش بالینی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه واکسن کرونا در چین به مرحله آزمایش بالینی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید