خبرنگاران استاندار: سال آینده همدان میزبان سه انتخابات است

به گزارش بلندانیوز، همدان- خبرنگاران- استاندار همدان گفت: سه انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراها و مجلس شورای اسلامی سال آینده در این استان برگزار می شود.

خبرنگاران استاندار: سال آینده همدان میزبان سه انتخابات است

سید سعید شاهرخی روز یکشنبه در آیین تجلیل از اعضای هیات نظارت بر انتخابات استان همدان از خدمات و تلاش های دستگاه های نظارتی و اجرایی در برگزاری انتخابات قدردانی کرد و افزود: نکته شاخص در انتخابات اسفند سال گذشته امانت داری، صداقت، هماهنگی و همدلی بین هیات های نظارت، اجرایی و بازرسی بود.

وی افزود: ضرورت دارد همانند انتخابات اسفند سال 98 برای انتخابات سال آینده نیز با وفاق و همدلی، دوباره برنامه ریزی منسجم و دقیقی طراحی و اجرا شود.

استاندار همدان با بیان اینکه عملکرد شورای نگهبان همواره مورد تایید امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده و هست افزود: همچنین معظم له در سخنرانی اخیر خود، از تلاش و خدمات دولت های گذشته قدردانی کردند.

شاهرخی گفت: رسانه های معاند در حال القای ناکارآمدی دولت ها، دلسرد کردن مردم و همچنین در پی فاصله انداختن بین مردم و صندوق های رای هستند تا مردم مشارکت کمتری در انتخابات داشته باشند.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات دولت در برابر جوسازی های رسانه های جریان های معاند، تلاش برای حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای با جلب اعتماد مردم است.

استاندار همدان در این آیین از تلاش های شبانه روزی هیات های نظارت، دستگاه های اجرایی، بازرسی و همچنین حضور پررنگ و موثر اعضای شورای تامین، فرمانداران و تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات اسفند سال گذشته قدردانی کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 942

به "خبرنگاران استاندار: سال آینده همدان میزبان سه انتخابات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: سال آینده همدان میزبان سه انتخابات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید