خبرنگاران استاندار: دولت تعهدات خود را در بزرگراه شمالی کرج انجام داده است

به گزارش بلندانیوز، کرج - خبرنگاران - نماینده عالی دولت در استان البرز اعلام نمود که دولت تعهدات خود را برای تکمیل بزرگراه شمالی کرج در بخش تامین بودجه این جهت 17.5 کیلومتری انجام داده و تا سال آینده بهره برداری می گردد.

خبرنگاران استاندار: دولت تعهدات خود را در بزرگراه شمالی کرج انجام داده است

عزیزاله شهبازی روزدوشنبه در حاشیه بازدید از فرایند پیشرفت پروژه کنارگذر شمالی کرج، با اشاره به اینکه این پروژه از اهمیت بالایی برای مردم البرز برخوردار است، اضافه کرد: بر این اساس فرایند تکمیل و تسریع در بهره برداری از آن به صورت جدی در دستور کار قرارگرفته است.

وی ادامه داد: این پروژه به طول 17.5 کیلومتر است که توانستیم مشارکت دولت را نیز در آن جلب کنیم، دولت تعهدات خود مبنی بر تخصیص 400 میلیارد تومان اعتبار را بلافاصله پس از حضور محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در محل پروژه انجام داد.

شهبازی گفت: همچنین وزارت راه و شهرسازی و شهرداری کرج طی تفاهم نامه ای به صورت مشترک تکمیل این پروژه را دنبال کردند.

استاندار البرز در ادامه با بیان اینکه کمربندشمالی کرج در شرایط مالی کنونی متوقف نشد و پروژه در حال پیشرفت است خاطر نشان کرد: شهرداری و شرکت زیرساخت راه های کشور طبق زمانبندی معین نتوانست اقدام کند و از هفته گذشته که مهندس خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه دیدن کردند، مقرر شد فرایند این پروژه حیاتی را هر هفته مورد بازدید قرار دهیم.

شهبازی با اشاره به اینکه شهردارو شورای اسلامی شهر کرج با جدیت درصدد تکمیل این پروژه هستند اضافه کرد: برای تکمیل این پروژه تا انتها دولت، تمامی کوشش خود را معطوف نموده ایم تا با اتصال کمربند شمالی کرج به ادامه آزادراه همت در البرز بار ترافیک کاهش یابد و تسهیل در تردد را برای مردم همراه داشته باشد.

پروژه کمربند شمالی توسط شهرداری کرج شروع شده بود و از ابتدا نیز قرار نبود دولت مشارکت کند ولی به دلیل اهمیت این آزادراه به عنوان مکمل ادامه آزاداره شهید همت در البرز و پیگیری های انجام شده از سوی استاندار البرز، اعتبار لازم برای تسریع در تکمیل پروژه اختصاص یافت.

بزرگراه شمالی کرج در ادامه آزاد راه همت احداث شده و به آزاد راه کرج - قزوین در غرب کرج متصل می گردد.

استان البرز دارای یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1241

به "خبرنگاران استاندار: دولت تعهدات خود را در بزرگراه شمالی کرج انجام داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: دولت تعهدات خود را در بزرگراه شمالی کرج انجام داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید