خبرنگاران اتاق بازرگانی قزوین 38 میلیارد ریال برای مقابله با کرونا یاری کرد

به گزارش بلندانیوز، قزوین - خبرنگاران - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: بخش خصوصی این استان از ابتدای بحران شیوع ویروس کرونا تا به امروز، 38 میلیارد ریال برای مقابله با این بیماری در استان قزوین یاری نموده است.

خبرنگاران اتاق بازرگانی قزوین 38 میلیارد ریال برای مقابله با کرونا یاری کرد

مهدی بخشنده روز سه شنبه با اعلام این خبر اضافه نمود: توزیع 3600 بسته حمایتی معیشتی از اسفندماه 98 تا به امروز به ارزش 16 میلیارد ریال، توزیع هزار دست لباس محافظ گان و همچنین تامین و توزیع دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بیمارستان های بوعلی، ولایت، کوثر، انتقال خون و اورژانس استان قزوین به ارزش 2 میلیارد ریال از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی و بخش خصوصی استان در این مدت است.

وی اضافه نمود: همدلی ها و همراهی های موثر فعالان بخش خصوصی با اهداف خیرخواهانه و انجام مسؤولیت های اجتماعی باعث شده تا علاوه بر یاری های بلاعوض خیرین نیکوکار، بخشی از این اقدامات اجرایی است.

بخشنده به طرح نان مهربانی برای مددجویان بی بضاعت استان قزوین نیز اشاره نمود و گفت: اتاق بازرگانی قزوین با همکاری خیرین و موسسه نیکوکاری اسرا وابسته به اتاق قزوین از 28 اسفند تا 14 فروردین و با مشارکت 28 نانوایی در مناطق محروم 960 میلیون ریال نان رایگان اهدا نموده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین یادآور شد: اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین به عنوان یکی از زیرمجموعه های اتاق بازرگانی قزوین نیز به میزان 4 میلیارد ریال اقدام به توزیع لباس گان، دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 701

به "خبرنگاران اتاق بازرگانی قزوین 38 میلیارد ریال برای مقابله با کرونا یاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اتاق بازرگانی قزوین 38 میلیارد ریال برای مقابله با کرونا یاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید