جزئیات تغییرات جدید در استقلال، سه انتخاب توسط هیات مدیره باشگاه

به گزارش بلندانیوز، به گزارش خبرنگاران، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال عصر امروز چهارشنبه برگزار گشت و پس از بحث و بررسی در مورد مدیرعاملی این باشگاه در نهایت اعضای هیات مدیره احمد مددی را به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب کردند.

جزئیات تغییرات جدید در استقلال، سه انتخاب توسط هیات مدیره باشگاه

همچنین حمیدرضا آصفی یکی از مدیران باسابقه فوتبال به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد.

حجت نظری که به عنوان سخنگوی باشگاه استقلال انتخاب شده است در تشریح جزئیات این جلسه گفت: جلسه هیات مدیره باشگاه امروز برگزار شد و آقای آصفی هم اولین حضورشان را در هیات مدیره داشتند و معارفه شدند.

وی ادامه داد: در این جلسه اعضا با اجماع به مدیرعاملی آقای مددی رای دادند و ایشان را برای تصمیمات بعدی و صدور حکم به مجمع باشگاه معرفی کردیم و بنده نیز به عنوان سخنگوی باشگاه در خدمت هواداران خواهیم بود.

نظری افزود: هر یک از اعضای هیات مدیره هم بخشی از کار را برعهده خواهند گرفت و تلاش خواهیم کرد با کمک مدیرعامل باشگاه موانع پیش روی باشگاه استقلال را برطرف کنیم و تا ان شالله بهترین نتایج را برای هواداران لایق، شریف و عزیز استقلال به ارمغان بیاوریم.

سخنگوی‬ باشگاه‬ استقلال‬ در‬ پایان‬ گفت: ‬ ظرف روزهای آینده جزئیات بیشتری از جلسات امروز را با هواداران در میان خواهم گذاشت و امیدوارم بهترین ها همیشه نصیب آنها شود.

به گزارش خبرنگاران، به این ترتیب اسماعیل خلیل زاده، هادی زبده شیرکوهی، مهدی عبدیان، حجت نظری و حمیدرضا آصفی 5 عضو هیات مدیره استقلال هستند. نظری سخنگوی باشگاه و مددی هم به عنوان مدیرعامل فعالیت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1172

به "جزئیات تغییرات جدید در استقلال، سه انتخاب توسط هیات مدیره باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تغییرات جدید در استقلال، سه انتخاب توسط هیات مدیره باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید