تمدید اعتبار مجوز تأسیسات گردشگری خراسان شمالی تا برطرف مشکل کرونا

به گزارش بلندانیوز، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: اعتبار پروانه بهره برداری تأسیسات گردشگری استان تا خاتمه ریشه کن شدن بیماری کرونا بدون احتیاج به مراجعه حضوری تمدید و صادر خواهد شد.

تمدید اعتبار مجوز تأسیسات گردشگری خراسان شمالی تا برطرف مشکل کرونا

لذت بخشترین تجربه سفر را با گردشگری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه روز پنجشنبه 15 اسفندماه 98 اظهار کرد: این تأسیسات گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مراکز اقامتی، پذیرایی، مؤسسات گردشگری و... که اعتبار آن ها منقضی می گردد تا سرانجام شکست کرونا تمدید خواهد شد.

یزدان پناه توضیح داد: این اقدام در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کاهش رفت وآمد و تسهیل در امور مردم و بدون احتیاج به مراجعه حضوری در اداره کل استان انجام می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی عنوان نمود: در شرایط به وجود آمده، صنعت گردشگری و فعالان این بخش در تیررس آسیب قرارگرفته اند که همه ما باید یاری کنیم تا از این مقطع بحرانی بتوانیم عبور کنیم.

او با تأکید بر اینکه حفظ سلامت مردم و مقابله با بیماری کرونا در اولویت قرار گرفته است، گفت: تأسیسات گردشگری استان با رعایت اخلاق حرفه ای، دستور العمل ها و بخشنامه های ابلاغی از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را اجرایی می نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 614

به "تمدید اعتبار مجوز تأسیسات گردشگری خراسان شمالی تا برطرف مشکل کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید اعتبار مجوز تأسیسات گردشگری خراسان شمالی تا برطرف مشکل کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید