تعداد قربانیان پاکستانی کرونا در آمریکا بیشتر از پاکستان شد

به گزارش بلندانیوز، در اتفاقی عجیب تعداد پاکستانی های مقیم آمریکا که بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند به 100 نفر رسید.

تعداد قربانیان پاکستانی کرونا در آمریکا بیشتر از پاکستان شد

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از داون نیوز، در پی شیوع گسترده کرونا در آمریکا که تعداد قربانیان آن دائم رکورد شکنی می نماید تنها طی یک روز بیش از 2 هزار نفر جان خود را از دست دادند.

روز گذشته مجموع تعداد پاکستانی های ساکن آمریکا که بر اثر کرونا از جهان رفتند به 100 نفر رسید این در حالی است که تعداد قربانیان کرونا در داخل پاکستان 71 نفر است.

به این ترتیب تعداد قربانیان پاکستانی کرونا در خاک آمریکا بیشتر از خاک پاکستان شده و نگرانی شدید اتباع این کشور که در آمریکا ساکن هستند را در پی داشته است.

این در حالی است که به دلیل تعداد بالای قربانیان کرونا مسئولین این کشور بدون به جا آوردن مراسم ویژه ادیان مختلف قربانیان را در گورهای دست جمعی به خاک می سپارند.

طی یک هفته اخیر کرونا شیوع عجیبی در آمریکا داشته است و گفته می گردد که بیش از 500 هزار نفر را نیز آلوده نموده است.

سفارت پاکستان در آمریکا خاطرنشان کرد: اتباع پاکستانی که در آمریکا جان خود را از دست می دهند با به جا آوردن آئین دینی به خاک سپرده می شوند و اجازه نمی دهیم بدون کفن و غسل میت و نماز میت به خاک سپرده شوند.

این در حالی است که گفته می گردد در ایالت های مختلف آمریکا پاکستانی های دیگری نیز هستند که به کرونا مبتلا شده و در بیمارستان ها بستری هستند.

گفته می گردد احتمال افزایش قربانیان پاکستانی در آمریکا وجود دارد و سفارت پاکستان نیز با اذعان به این امر از خانواده افراد بیمار خواسته خود را برای هرگونه خبری آماده نمایند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 709

به "تعداد قربانیان پاکستانی کرونا در آمریکا بیشتر از پاکستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد قربانیان پاکستانی کرونا در آمریکا بیشتر از پاکستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید