تصادف مرگبار اتوبوس و تریلر در محور کاشان

به گزارش بلندانیوز، معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان از کشته شدن هشت نفر و مصدومیت 11 تن در تصادف رخ به رخ اتوبوس و تریلر در محور کاشان به قم اطلاع داد.

تصادف مرگبار اتوبوس و تریلر در محور کاشان

به گزارش مهر، داریوش کریمی با اشاره به حادثه ویژه ترافیکی در اصفهان گفت: این حادثه ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد امروز به مرکز عملیات هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در پی تصادف رخ به رخ اتوبوس و تریلر اتفاق افتاده است، توضیح داد: مسافران این اتوبوس از دهدشت به سمت تهران در حال حرکت بودند و این حادثه در کیلومتر 10 کاشان به قم اتفاق افتاده است.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان توضیح داد: متأسفانه هشت نفر در این حادثه فوت شده، 11 نفر مصدوم و دو نفر نیز رها سازی شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع 16 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند، اضافه نمود: یک نفر از این افراد به وسیله آمبولانس هلال احمر و 15 نفر به وسیله آمبولانس های اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

کریمی با اشاره به اینکه عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان و فوتی های این حادثه حدود 2 ساعت و 30 دقیقه به طول انجامید، گفت: این عملیات ساعت 6 صبح به انتها رسید.

منبع: فرارو
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1716

به "تصادف مرگبار اتوبوس و تریلر در محور کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف مرگبار اتوبوس و تریلر در محور کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید