ترامپ: تحریم ترکیه بهتر از جنگیدن در منطقه است

به گزارش بلندانیوز، رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت وضع کردن تحریم علیه ترکیه بهتر از این است که کشورش را درگیر جنگ در سوریه کند.

ترامپ: تحریم ترکیه بهتر از جنگیدن در منطقه است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از اسکای نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه تصمیم خود برای خارج کردن نیرو های آمریکایی از سوریه را منطقی خواند و تأکید کرد که وضع تحریم علیه ترکیه به دلیل حمله نظامی این کشور به شمال شرقی سوریه پس از خروج نیرو های آمریکایی، بهتر از این است که آمریکا خودش را درگیر جنگ در سوریه کند.

ترامپ که در کاخ سفید با خبرنگاران سخن می گفت، در ادامه گفت: ما یک مأمور پلیس نیستیم. زمان آن رسیده که ما به خانه برگردیم. اگر ترکیه می خواهد به سوریه برود، این یک مسئله بین ترکیه و سوریه است. این دیگر مشکل ما نیست.

وی درباره احتمال افزایش نفوذ روسیه در سوریه پس از خروج نیرو های آمریکایی نیز توضیح داد: ما مسئله ای با اینکه سوریه از روسیه یاری بگیرد، نداریم. آمریکا همچنین از مذاکرات درباره اوضاع سوریه حمایت خواهد نمود.

رئیس جمهور آمریکا درباره وضعیت کلاهک های هسته ای آمریکا (ناتو) در سوریه نیز گفت: ما از امنیت سلاح های هسته ای آمریکا در ترکیه اطمینان داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 223

به "ترامپ: تحریم ترکیه بهتر از جنگیدن در منطقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: تحریم ترکیه بهتر از جنگیدن در منطقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید