بیش از 34 هزار قربانی کرونا در آمریکا

به گزارش بلندانیوز، آمار مرگ و میر بر اثر ویروس کرونا در آمریکا به بالای 34 هزار نفر رسید.

بیش از 34 هزار قربانی کرونا در آمریکا

به گزارش به نقل از کانال فاکس 10، آمار قربانیان ویروس جدید کرونا در آمریکا به بالای 34 هزار نفر رسید.

طبق گزارش این شبکه، شمار مبتلایان به ویروس جدید کرونا در امریکا از مرز 675 هزار نفر گذشته است.

بر این اساس، تا کنون بیش از 34 هزار و 600 نفر بر اثر کرونا در آمریکا جان خود را از دست داده اند؛ همچنانکه بیش از 678 هزار نفر نیز تا کنون به این بیماری در آمریکا مبتلا شده اند.

همچنین شمار بهبودیافتگان از کرونا در این کشو به بالای 57 هزار نفر رسیده است.

در میان ایالت های آمریکا، نیویورک با دارابودن بیش از 226 هزار مورد از ابتلا به کرونا، بیشترین آمار را در میان ایالت های آمریکا به خود اختصاص داده است. همچنین شمار قربانیان کرونا در این ایالت به بالای 16 هزار نفر می رسد. ایالت نیوجرسی با دارا بودن بیش از 75 هزار مبتلا و ایالت ماساچوست با دارا بودن بیش از 32 هزار مبتلا نیز به ترتیب، رتبه های دوم و سوم را در میان ایالات آمریکا به خود اختصاص دادند.

مقامات حوزه بهداشت آمریکا پیشتر پیش بینی کرده بودند شمار قربانیان، شمار مبتلایان و شمار افرادی که بر اثر کرونا در بیمارستان بستری می شوند در عید پاک به نقطه اوج خود برسد.

در تاریخ 31 مارس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از دو هفته سخت و دردناک سخن گفته و اقدامات فاصله گذاری اجتماعی را تمدید کرده بود.

طبق گزارش شبکه فاکس 10، در حالی که پیشتر، پیش بینی ها از احتمال مرگ 100 تا 240 هزار آمریکایی بر اثر کرونا حکایت داشت، در تاریخ 8 آوریل (چهارشنبه هفته گذشته) پیش بینی ها در این خصوص کاهش یافت و اکنون تخمین زده می شود حدود 60 هزار آمریکایی احتمال دارد بر اثر این ویروس جان خود را از دست بدهند.

تا کنون بیش از 146 هزار نفر در جهان بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند؛ همچنانکه شمار مبتلایان در جهان به بیش از دو میلیون و صد هزار نفر می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 725

به "بیش از 34 هزار قربانی کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 34 هزار قربانی کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید