با تامین اعتبار، برنامه های شرکت مخابرات در سال 1401 محقق می گردد

به گزارش بلندانیوز، به گزارش خبرنگاران به نقل از شرکت مخابرات ایران، دکتر ابراهیم محمودزاده در جلسه پایانی سال 1400 با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره و معاونان و مدیران ستاد و منطقه ها اضافه کرد: عایدی شرکت مخابرات ایران تکافوی نیازهای توسعه ای آن را نمی دهد باید با تامین منابع و اصلاح عایدی و هزینه ها تحولی در این شرکت بوجود آوریم.

با تامین اعتبار، برنامه های شرکت مخابرات در سال 1401 محقق می گردد

وی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی دقیق می توان خدمات مخابراتی و ارتباطی با سرعت و حجم بالا و مقرون به صرفه تر در اختیار مردم قرار داد و گفت: تحقق ارایه خدمات مخابرات می تواند با سرمایه گذاری موثری برای بهینه سازی شبکه مخابراتی کشور صورت گیرد. بعلاوه با اصلاح تعرفه ها، هزینه های موجود شرکت مخابرات ایران پوشش داده خواهد شد و شرکت به سمت توسعه ای پایدار حرکت خواهد نمود.

محمود زاده با تاکید بر توسعه بیشتر در شرکت مخابرات ایران گفت: با توجه به تامین منابع، تمامی منطقه ها مخابراتی در اجرای برنامه های تحولی شرکت فعال تر شوند.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به وجود مسائل و مسایل در شرکت مخابرات ایران بر کوشش و هم افزایی بیشتر تاکید نمود و گفت: از تمامی مدیران و کارکنان مجموعه مخابرات تشکر می کنم و امیدوارم سالی پر بار برای مجموعه شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1831

به "با تامین اعتبار، برنامه های شرکت مخابرات در سال 1401 محقق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تامین اعتبار، برنامه های شرکت مخابرات در سال 1401 محقق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید