با ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم موافقت شد

به گزارش بلندانیوز، وزیر علوم از موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور با ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چارت سازمانی نو اطلاع داد.

با ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم موافقت شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری گفت: با پیشنهاد وزارت علوم و پیگیری های مکرر این وزارتخانه، سازمان امور اداری و استخدامی کشور در نامه ای ضمن موافقت با ایجاد معاونت فناوری و نوآوری، نمودار چارت سازمانی نو پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را برای اجرا ابلاغ کرد.

وی اضافه نمود: بر این اساس، برای نخستین بار در تاریخ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت فناوری و نوآوری به صورت رسمی و تشکیلاتی تشکیل می گردد.

زلفی گل گفت: ایجاد معاونت فناوری در وزارت علوم، یکی از برنامه های مهم و اولویت دار اینجانب به مجلس شورای اسلامی بود که خوشبختانه در این مدت سه ماهه از استقرار دولت نو، با جدیت پیگیری و امروز محقق شد.

وزیر علوم گفت: راه اندازی این معاونت در برنامه چهارم و پنجم توسعه کشور نیز در دستور کار بوده و بر آن تاکید شده است.

زلفی گل بعلاوه گفت: خوشبختانه این معاونت فناوری و نوآوری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تعامل، تکامل و هم افزایی ویژه ای خواهند داشت. معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف با راهنمایی شایسته مراکز رشد و پارک های علم و فناوری موجب افزایش و زایش شرکت های دانش بنیان خواهد شد. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم شرکت های دانش بنیان را در راستای تجاری سازی محصولات خویش حمایت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1695

به "با ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم موافقت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم موافقت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید