بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از نخستین شهر نسل نوین گردشگری کشور

به گزارش بلندانیوز، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از نخستین شهر نسل نوین گردشگری کشور صورت گرفت.

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از نخستین شهر نسل نوین گردشگری کشور

محمد کرمی در جریان سفر به جنوب سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از شهر تازه تیس و پروژه های در حال اجرای آن بازدید و آخرین مراحل پیشرفت پروژه ها را به صورت میدانی مورد آنالیز قرار داد.

محمد کرمی با حضور در شهر تازه تیس از منطقه گردشگری ساحلی، مراحل پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن و بعلاوه مراحل احداث چند طرح عمرانی دیگر در شهر تازه تیس بازدید کرد.

شهر تازه تیس در حد فاصل شهرستان های کنارک و چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان و در زمینی به مساحت حدود 4 هزار هکتار در حال احداث است.

این شهر نخستین شهر تازه ساحلی کشور و نخستین شهر از نسل نوین با کارکرد گردشگری و مسکونی شهرهای تازه در کشور محسوب می گردد.

استاندار سیستان و بلوچستان بعلاوه به همراه جواد سپاهی فرماندار شهرستان چابهار، عبدالغفور هوت فرماندار شهرستان کنارک و تعدادی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی از روند پیشرفت پروژه احداث مسکن در شهر تازه تیس بازدید کرد.

422 واحد از طرح نهضت ملی مسکن و 980 واحد از طرح اقدام ملی مسکن در شهر تازه تیس در حال احداث است که تا سرانجام امسال 300 واحد از مجموع این واحدها به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: همگردی
انتشار: 20 تیر 1403 بروزرسانی: 20 تیر 1403 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 2112

به "بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از نخستین شهر نسل نوین گردشگری کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از نخستین شهر نسل نوین گردشگری کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید