اپل انتظار دارد 20 میلیون گوشی آیفون تاشو در سال 2023 بفروشد

به گزارش بلندانیوز، در ماه مارس، مینگ چی کو، تحلیل گر ارشد اپل ادعا کرد اپل در حال کار روی اولین آیفون تاشو است تا سال 2023 معرفی شود.

اپل انتظار دارد 20 میلیون گوشی آیفون تاشو در سال 2023 بفروشد

سایت 9to5Mac یک یادداشت از سرمایه گذاری به دست آورده که این ادعا را تقویت می کند. اکنون، مینگ چی کو می گوید اپل انتظار دارد 20 میلیون گوشی آیفون نسخه اول را در اولین سال عرضه آن بفروشد.

کو می گوید اپل برای فروش 15 الی 20 میلیون آیفون تاشو در سال 2023 برنامه ریزی کرده است. این شرکت احتمالا با سامسونگ به عنوان برترین تولیدکننده نمایشگرهای اولد تاشو برای اولین گوشی خمیده خود همکاری خواهد کرد.

این تحلیل گر مسایل اپل پیش بینی کرده بود آیفون تاشو از نمایشگری 7.5 تا 8 اینچ برخوردار خواهد بود. اکنون، این ادعا تقویت شده است و گفته می شود صفحه نمایش این گوشی تاشو اپل 8 اینچی است.

اگرچه، در حال حاضر سامسونگ بازار تلفن های همراه تاشو را هدایت می کند اما مینگ چی کو معتقد است اپل به دلیل داشتن یک اکوسیستم قوی می تواند اولین آیفون تاشو خود را پرفروش کند:

در حال حاضر، موقعیت گوشی های هوشمند تاشو عمیقا تحت تاثیر تلفیق تلفن همراه و تبلت است. اما ما معتقدیم که گوشی های تاشو باید طراحی و کاربردهای تاشو داشته باشند. ما پیش بینی می کنیم دستگاه های تاشو در آینده برای خودشان یک گروه مجزا از گوشی های هوشمند، تبلت و لپ تاپ ها دارند. اپل با اکوسیستم میان محصولی خود و مزایای طراحی سخت افزار، بزرگ ترین برنده در فرایند تازه گوشی های تاشو خواهد بود.

شاید پیش بینی های مینگ چی کو تا سال 2023 دستخوش تغییراتی شوند ولی منطقی است که اپل به فکر عرضه گوشی آیفون تاشو باشد؛ چون همه سازندگان تلفن هوشمند وارد این بازار شدند و محصولات خود را عرضه کردند.

هنوز مشخصات و ویژگی های این گوشی اپل مرموز است و اطلاعات حتی در حد شایعه ای پیرامون آن نداریم. آیا شبیه به گوشی Galaxy Z Fold یا Galaxy Z Flip خواهد بود یا اینکه طراحی کاملا متفاوت نسبت به تلفن های تاشو کنونی دارد؟

منبع: یک پزشک
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1415

به "اپل انتظار دارد 20 میلیون گوشی آیفون تاشو در سال 2023 بفروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل انتظار دارد 20 میلیون گوشی آیفون تاشو در سال 2023 بفروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید