انگلیس: هنوز زود است درباره انفجار بیروت حدس کنیم

به گزارش بلندانیوز، وزیر آموزش انگلیس همچنین در این مصاحبه گفت که دولت بریتانیا در حال مذاکره است که چه یاری های اقتصادی و فنی را می تواند به لبنان ارائه کند.

انگلیس: هنوز زود است درباره انفجار بیروت حدس کنیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

بر خلاف اظهارنظر زودهنگام رئیس جمهور آمریکا درباره انفجار مهیب در بیروت، وزیر آموزش انگلیس گفته هنوز زود است درباره علت این انفجار حدس کنیم.

به گزارش فارس، نیک گیب، وزیر آموزش انگلیس روز چهار شنبه در مصاحبه ای با شبکه اسکای گفت هنوز زود است درباره علت انفجار مهیب بندر بیروت حدس کنیم.

به نوشته خبر گزاری رویترز، وی در پاسخ به این سؤال که پیش بینی ها در خصوص علت این حادثه چیست، گفت: مقامات لبنان قطعاً در حال آنالیز علت این فاجعه هستند و قبل از اینکه نتایج این آنالیز به ما برسد، زود است به حدس بپردازیم.

وزیر آموزش انگلیس همچنین در این مصاحبه گفت که دولت بریتانیا در حال مذاکره است که چه یاری های اقتصادی و فنی را می تواند به لبنان ارائه کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 937

به "انگلیس: هنوز زود است درباره انفجار بیروت حدس کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس: هنوز زود است درباره انفجار بیروت حدس کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید