انصارالله جواب گریفیث را داد

به گزارش بلندانیوز، عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران برجسته جنبش انصارالله به ادعاهای فرستاده ویژه سازمان ملل درباره این جنبش واکنش نشان داد.

انصارالله جواب گریفیث را داد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سرگرمی و سفر بیشتر بدانید.

به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران برجسته جنبش انصارالله با انتشار توییتی نسبت به اظهارات مارتین گریفیث، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن در انتها ماموریت سه ساله اش در این کشور و اذعان به شکست کوشش هایش برای انتها دادن به جنگ واکنش نشان داد.

وی نوشت: گریفیث توسط ائتلاف متجاوز از میدان به در شد و راهکار های جدی و واقعی را که اجازه سازش با نقض قوانین بین الملل را نمی دهد، کنار گذاشت و به جای آن راهکار هایی را ارائه کرد که جنایات و نقض هنجارهای بین المللی را به فراموشی می سپارد.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که گریفیث در جریان نشست شورای امنیت در انتها ماموریت سه ساله اش در یمن به شکست کوشش هایش برای انتها دادن به جنگ یمن اذعان کرد.

وی انصارالله را به مخالفت با آتش بس متهم کرد و مدعی شد که رهبران این جنبش حاضر به پذیرش آتش بس نیستند و بازگشایی بندر حدیده و فرودگاه صنعا را به عنوان پیش شرط شروع مذاکرات و برقراری آتش بس در نظر گرفته اند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1471

به "انصارالله جواب گریفیث را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله جواب گریفیث را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید