انجام حمایت از بخش خصوصی در زمینه گردشگری و تفریحی

به گزارش بلندانیوز، حسن کریمی در گفت و گو با خبرنگاران گفت:مجموعه استانداری از طرح ها و پروژه هایی که از سوی بخش خصوصی برای توسعه امکانات تفریحی، رفاهی و گردشگری در دستور کار قرار می گیرد حمایت می نماید.

انجام حمایت از بخش خصوصی در زمینه گردشگری و تفریحی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط ویزای دانش آموزی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

معاون عمرانی استانداری تهران اضافه کرد:کوشش می کنیم در صورت رغبت و تمایل سرمایه گذاران برای ورود به چنین طرح هایی، موانع و شرایط اداری را در حد توان و چارچوب ها و ضوابط قانونی تسهیل کنیم.

معاون عمرانی استانداری تهران بیان کرد:غالبا در شهرستانهایی همچون شمیرانات، لواسانات و دماوندکه از کشش طبیعی بیشتری برخوردارند، طرح های برجسته ای نیز تعریف می گردد و شهرداری در این حوزه ورود بیشتری دارد.

کریمی گفت:در شهر تهران نیز مراکز قابل توجه احداث شده و در آینده نیز پیگیری و توسعه چنین طرح هایی در دستور کار قرار گرفته است و ما نیز سعی می کنیم در قالب زمین، تسهیلات بانکی و صدور پروانه و اخذ مجوزهای قانونیِ تغییر کاربری ها، حمایت لازم را در چارچوب های قانونی لحاظ کنیم.

معاون عمرانی استانداری تهران یادآور شد:آنچه که قابل بحث است معطوف به افرادی می گردد که گاهی زمین را تحویل می گیرند اما آنچه که وعده داده شده را نمی سازند و با عنایت به این موضوع، حمایت های لازم تنها در صورت ارائه تضمین، برای پیگیری و ساخت چنین پروژه هایی از سوی سرمایه گذاران در دستور کار قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 464

به "انجام حمایت از بخش خصوصی در زمینه گردشگری و تفریحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام حمایت از بخش خصوصی در زمینه گردشگری و تفریحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید