راه های افزایش ترافیک وب سایت

به گزارش بلندانیوز، برای افزایش بازدید وب سایت چه کار باید انجام داد. در این مقاله سعی شده بهترین روش های افزایش بازدید وب سایت معرفی شود.

راه های افزایش ترافیک وب سایت

تبلیغات

گرچه تبلیغات هزینه دارد اما در بیشتر مواقع می تواند به دیدن شدن وب سایت شما کمک کند. اما اول باید در مورد آن کمی تحقیق و بررسی کنید و یک استراتژی پرداخت متناسب با اهداف خود داشته باشید. اگر امیدوارید که بازدید بیشتر از سایت شما منجر به فروش بیشتر می شود، باید کلمات کلیدی پربازدیدتری را انتخاب نمایید. هر چه کلمات انتخابی شما محبوب تر باشند هزینه تبلیغات را بالاتر برده و نرخ تبدیل به فروش بالاتری دارند.

اجتماعی شدن

تنها نوشتن یک محتوای با کیفیت کافی نیست شما باید محتوای تولیدی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. هر چقدر بتوانید شبکه بزرگتری ایجاد کنید ترافیک سایت شما بالاتر می رود. توییتر برای پیوندهای کوتاه، سریع و وسوسه انگیز ایده آل است. شما باید شناخت خوبی به هر شبکه اجتماعی داشته و به نسبت ویژگی های آن شبکه نوع محتوایی ک به اشتراک می گذارید را تغییر بدهید.

برای شرکت در یکی از حرفه ای ترین دوره های سئو در دوره سئو هانت شرکت کرده و به صورت کاملا حرفه ای وارد بازار کار یکی از پردرآمدترین شغل های ایران و جهان شوید.

مخلوط کنید

برخلاف تصور بسیاری از مدیران وب سایت‌ها، هیچ فرمول جادویی برای موفقیت در بازاریابی محتوا وجود ندارد. به همین دلیل با تغییر طول و قالب محتوا را به صورتی تغییر بدهید تا برای بازدیدکنندگان جذاب تر باشد. به طور مثال برای این که بازدیدکننده از محتوای متنی بلند خسته نشود در بین هر پاراگراف عکس و یا ویدیو قرار بدهید.

عنوانی جذاب انتخاب کنید

عنوان اصلی مقاله یکی از مهمترین قسمتهای محتوا به شمار می رود. بدون یک عنوان جذاب، حتی جامع ترین پست وبلاگ نیز خوانده نمی شود.

کلمات کلیدی طولانی انتخاب کنید

کلمات کلیدی طولانی (Long-Tail Keywords)، همانطور که از نام آن مشخص است ورژن بلند کلمه کلیدی که مفهموم کلمه کلیدی را بهتر به کاربر رسانده و یک ترافیک هدفمند را وارد سایت می کند. مزیت اصلی استفاده از این کلمات این است که سریع تر از کلمات کلیدی عامیانه در نتایج بالاتر می آیند.

ارسال مطلب به LinkedIn

لینکداین (LinkedIn) چیزی فراتر از وب سایتی برای یافتن شغل است. بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه‌ای ترین افراد جهان اکنون به خودی خود یک بستر انتشاراتی ارزشمند به شمار می رود، این بدان معنی است که شما باید به طور منظم محتوا را در LinkedIn منتشر کنید. با انجام این کار می توانید علاوه بر افزایش بازدید سایت بر روی برندینگ نیز تمرکز کنید.

با رهبران صنعت خود مصاحبه کنید

فکر می کنید مصاحبه فقط برای افراد بزرگ است؟ تعجب خواهید کرد اگر فقط از آنها بخواهید. برای مشهورترین افراد حوزه کاری خود ایمیل درخواست مصاحبه ارسال کنید. با مصاحبه و انتشار محتوا در سایت، اعتبار سایت را بالاتر برده و ممکن است مصاحبه شونده نیز محتوای سایت شما را به اشتراک گذاشته و افراد بیشتری با شما آشنا شوند. بدون شک این کار باعث افزایش ترافیک وب سایت خواهد شد.

هانت علاوه بر برگزاری دوره سئو، با تدریس خصوصی سئو نیز می تواند به شما کمک کند.

ایمیل مارکتینگ

بسیاری از مشاغل بر روی جذب مشتری جدید بر روی بازاریابی محتوا تمرکز کرده اند اما بازاریابی ایمیلی نیز برخلاف تصور بسیاری از مدیران وب سایت ها این روش سنتی نیز می تواند منجر به افزایش بازدید وب سایت شود. اما ارسال ایمیل یک نکته دارد آن هم فاصله زمانی بین ارسال ها و تعداد آنها باید رعایت شود تا نتیجه عکس نداشته باشد.

مطمئن شوید سایت ریسپانسیو است

روزهایی که مرور اینترنت به طور انحصاری فقط در رایانه های رومیزی انجام می شد  مدتهاست که گذشته. امروزه افراد بیشتر از هر زمان از دستگاه های تلفن همراه برای دسترسی به وب استفاده می کنند و اگر بازدیدکنندگان خود را مجبور کنید تا فقط با کامپیوتر سایت شما را بازدید بکند انگار به کاربر گفته اید "کلا از سایت من خارج شو". هر چقدر کار کاربر را  برای استفاده از سایت راحتتر کنید اعتماد بیشتری بدست آورده و بازدید سایت شما افزایش ییدا می کند. برای طراحی سایت شرکتی ریسپانسیو از هانت کمک بگیرید.

انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 903

به "راه های افزایش ترافیک وب سایت" امتیاز دهید

3 کاربر به "راه های افزایش ترافیک وب سایت" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های افزایش ترافیک وب سایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید