استقلال با سرمربی فیورنتینا مذاکره نموده است

به گزارش بلندانیوز، شاهین بیانی در مورد شرایط پیچیده ای که باشگاه استقلال بعد از قهرمانی به خاطر جدایی فرهاد مجیدی تجربه می نماید، گفت: در فوتبال هیچ جایی خالی نمی ماند. ما همواره این جدایی ها را دیده ایم و همواره نفر بعدی می آید و آن را پر می نماید.

استقلال با سرمربی فیورنتینا مذاکره نموده است

تکلیف سرمربی باید هرچه زودتر تعیین گردد

وی اضافه نمود: به دست آوردن قهرمانی کار سختی است، اما حفظ کردن آن خیلی سخت تر است. به همین دلیل الان شرایط طوری نیست که جایگزین مناسبی برای فرهاد مجیدی پیدا گردد. امیدوارم زودتر این اتفاق بیفتد و نفر اول فنی تیم تعیین گردد، چون زمان برای اینکه سرمربی نو تیم را بسازد و بعلاوه مدیران باشگاه نفرات دلخواه او را جذب نمایند، خیلی مهم است. من هم مثل طرفداران از جدایی فرهاد مجیدی شوکه شدم، اما در فوتبال حرفه ای این اتفاقات می افتد. نباید همه فکرمان را معطوف این ماجرا کنیم. مهم ترین مساله این است که هر چه زودتر تکلیف سرمربی تیم تعیین گردد.

پیشکسوت استقلال در خصوص مذاکره با چند گزینه داخلی و خارجی مطرح کرد: اوایل صحبت از این بود که سرمربی خارجی در برنامه هیات مدیره نیست، اما الان گفته می گردد با چزاره پراندلی سرمربی فصل گذشته فیورنتینا صحبت نموده اند. او کارنامه درخشانی دارد. هم در تیم ملی ایتالیا بوده و هم در سری A کار نموده، ظاهرا گابریل پین با او صحبت نموده است. این اخباری است که جسته و گریخته می شنویم. بعد از جواب منفی نکونام گفته می گردد هیات مدیره در پی فردی خارجی است، اما در کل هر کسی قرار است سرمربی تیم گردد این اتفاق باید زودتر بیفتد، چون طرفداران نگران سال آینده هستند.

هر کسی نمی تواند روی نیمکت استقلال بنشیند

بیانی گفت : از نظر احساسی طرفداران می گویند مجیدی باید می ماند و به کارش ادامه می داد، اما این کار در فوتبال حرفه ای اتفاقی معمولی است. استقلال تیم بزرگی است و هر کسی نمی تواند بیاید و روی نیمکتش بنشیند. این تیم با تیم های دیگر فرق دارد و نمی توانند هر فردی را برای سرمربیگری اش انتخاب نمایند. طرفداران میلیونی استقلال در هر شرایطی قهرمانی می خواهند. مخصوصا الان که تیم بدون باخت به قهرمانی رسیده و سرمربی بعدی که قرار است بیاید می داند اگر در چند بازی نتیجه نگیرد، واکنش منفی طرفداران را خواهد دید.

کاپیتان اسبق استقلال توضیح داد: محبوبیت فرهاد مجیدی خیلی به او یاری کرد تا بماند، کار کند و پیروز گردد. این خیلی مهم است که او فرصت داشت. طرفداران نمی توانند تمام احساس شان به فرهاد را به فرد دیگری داشته باشند. به همین دلیل ممکن است اگر در چند بازی اول تیم نتیجه نگیرد، آن ها برخورد منفی داشته باشند. این تیم بزرگ است و نفر اول فنی اش هم باید بزرگ باشد. در این صورت می تواند پیروز گردد.

نکونام تمام شرایط سرمربیگری استقلال را داشت

بیانی در خصوص فشار های فضای مجازی روی گزینه های ایرانی مانند نکونام، گفت: در فوتبال ما طبیعی است که طرفداران تیم های بزرگ مثل استقلال، در شبکه های مجازی نسبت به هر فردی که می خواهد بیاید موضع گیری داشته باشد. مهم این است که آن شخص با این جو آشنایی داشته باشد. فرهاد این تجربه را داشت و نکونام هم از این قاعده مستثنی نیست. او کارنامه درخشانی داشته، در مربیگری پیروز بوده، بازیکن استقلال و تیم ملی بوده است. نکونام تمام شرایط فردی که باید سکان استقلال را به دست بگیرد داشت. در مربیان جوان کمتر موردی مثل نکونام داریم که از این فاکتور ها برخوردار باشد.

وی اضافه نمود: با این حال به نظر من باشگاه باید به مربی خارجی بزرگ رو بیاورد تا طرفداران قبول نمایند یک مربی در سطح استراماچونی روی نیمکت تیم نشسته است. فکر می کنم آجورلو الان به این نتیجه رسیده که بعد از جواب منفی نکونام، فکرش را روی گزینه خارجی بگذارد و در این صورت پیروز تر خواهند بود. الان طرفداران نگران هستند. بعد از قهرمانی خوشحالی آن ها یکی دو شب بیشتر دوام نداشت، اما نام و شخصیت استقلال آنقدر بزرگ است که در بدترین شرایط هم شانس اول قهرمانی است. هر کسی روی نیمکتش بنشیند، طرفداران از او قهرمانی می خواهند و امیدوارم انتخاب سرمربی نو هرچه سریع تر اتفاق بیفتد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1886

به "استقلال با سرمربی فیورنتینا مذاکره نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با سرمربی فیورنتینا مذاکره نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید