ارتش آلمان برای مقابله با بحران کرونا به انگلیس یاری می نماید

به گزارش بلندانیوز، هفته نامه اشپیگل اطلاع داد که ارتش آلمان برای مقابله با بحران کرونا به کلینیک های انگلیس که به شدت در جریان شیوع کرونا کمبود تجهیزات دارند دستگاه های تنفس مصنوعی متحرک ارسال می نماید.

ارتش آلمان برای مقابله با بحران کرونا به انگلیس یاری می نماید

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از هفته نامه اشپیگل، با توجه به درخواست یاری انگلیس ارتش آلمان به این کشور تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه های تنفس مصنوعی متحرک ارسال می نماید.

به این ترتیب ارتش آلمان به کلینیک ها در انگلیس که به شدت تحت فشار شیوع گسترده کرونا قرار دارند یاری می نماید. بر اساس اطلاعات هفته نامه اشپیگل، نیروهای ارتش آلمان 60 دستگاه تنفس مصنوعی متحرک مخصوص بخش های مراقبت ویژه را به انگلیس ارسال می نماید.

وزارت دفاع انگلیس چندی پیش از شرکای خود در ائتلاف نظامی ناتو یاری های فوری در بحران کرونا را درخواست نموده بود. حالا وزارت دفاع آلمان بعد از انجام آنالیز هایی به این درخواست لندن واکنش نشان می دهد.

وزارت دفاع آلمان گفت که برلین برای این یاری ها هیچ هزینه ای از انگلیس دریافت نمی نماید و امیدوار است بتواند سهم کوچک و البته موثری در غلبه بر این بحران ایفا نماید.

انگلیس به شدت تحت تاثیر بحران کرونا قرار گرفته و بر اساس آمارها بیش از 60 هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و بیش از 7 هزار نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس هم بعد از ابتلا به کرونا روز دوشنبه به کلینیکی در لندن منتقل شده و تحت درمان واقع شده است.

سیستم بهداشت و درمان انگلیس که قبل از بحران کرونا هم شرایط خوبی نداشت حالا در جریان این بحران شدیدا با کمبودهای چشمگیر روبرو شده است.

دولت انگلیس اعلام نموده که هنوز نقطه اوج این بحران در این کشور فرا نرسیده است. تا آن موقع لندن حداقل به 18 هزار دستگاه تنفس مصنوعی احتیاج دارد و در حال حاضر تنها حدود 10 هزار از این دستگاه را در اختیار دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 683

به "ارتش آلمان برای مقابله با بحران کرونا به انگلیس یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش آلمان برای مقابله با بحران کرونا به انگلیس یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید