ادعای مضحک ترامپ: ایران به علت فشار تحریم ها، می خواهد به توافق هسته ای جدیدی برسد!

به گزارش بلندانیوز، رئیس جمهور آمریکا با طرح ادعایی نخ نما مدعی شد که جموری اسلامی ایران به دنبال حصول توافقی جدید با ایالات متحده است.

ادعای مضحک ترامپ: ایران به علت فشار تحریم ها، می خواهد به توافق هسته ای جدیدی برسد!

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روزنامه ایتالیایی لا رپوبلیکا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز آدینه در جمع طرفداران خود در منچستر ادعا کرد: ایران می خواهد به توافق هسته ای جدیدی دست یابد چراکه تحریم ها بر اقتصاد این کشور فشار آورده اند. تا زمانی که من رئیس جمهور باشم، ما همانند سالیان سال، سر تعظیم مقابل هیچ کشوری فرود نخواهیم آورد.

به گزارش خبرنگاران، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان هفته گذشته در آخرین واکنش به ادعای واهی آمریکا مبنی بر مذاکره با ایران در توییتی نوشته بود: با اینکه پیشتر گفته ام که ترامپ ممکن است تنها به دنبال فرصت عکس انداختن باشد اما آمریکا حقیقتا به دنبال مذاکره نیست و تنها خواستار مطیع ساختن ایران است. این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد. نمونه ای از تاکتیک های آمریکا این است که شخصی را به تحریم در عرض دو هفته تهدید می نمایند مگر اینکه پیشنهاد آن ها را برای مذاکره در دفتر بیضی شکل (دفتر کار رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید) بپذیرد. شخصا بار دیگر تاکید می کنم که سقوط اعتبار آمریکا با شکست خوردن این کشور در ملحق کردن دست نشانده های خود به طرح هایش کاملا مشهود است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 6

به "ادعای مضحک ترامپ: ایران به علت فشار تحریم ها، می خواهد به توافق هسته ای جدیدی برسد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای مضحک ترامپ: ایران به علت فشار تحریم ها، می خواهد به توافق هسته ای جدیدی برسد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید