اتحادیه اروپا به ارتقای روابط ترانس آتلانتیک بعد از ترامپ می&zwnjپردازد

به گزارش بلندانیوز، مقامهای اتحادیه اروپا گفتند، این اتحادیه امروز (دوشنبه) بحث بر سر بهترین نحوه بهبود روابط ترانس آتلانتیک بعد از کنار رفتن دونالد ترامپ از ریاست جمهوری آمریکا را آغاز می نماید.

اتحادیه اروپا به ارتقای روابط ترانس آتلانتیک بعد از ترامپ می&zwnjپردازد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، قرار است سفرای 27 کشور عضو اتحادیه اروپا پنج حوزه کلی سیاست را که در آنها فرصتهای بیشتری برای همکاری با جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا بعد از چهار سال روابط گسسته در دولت ترامپ می بینند، در نظر بگیرند.

این حوزه ها مرتبط با سلامت، به ویژه مبارزه با همه گیری کووید 19، تقویت فرایند بازیابی مالی، مبارزه با تغییرات آب و هوایی، اشاعه صلح، و امنیت و حفظ ارزشهای مشترک شامل باور به قواعد چندجانبه هستند.

انتظار می رود رهبران اتحادیه اروپا در زمانی که در 10-11 دسامبر برای یک نشست گردهم بیایند درباره روابط ترانس آتلانتیک بحث نمایند.

شارل میشل، رئیس شورای اروپا، از جو بایدن برای یک نشست حضوری در نیمه اول سال 2021 دعوت نموده و انتظار می رود که یک نشست مجازی بین آنها هم بلافاصله بعد از آنکه او ریاست جمهوری را شروع کند، برگزار گردد.

اورزولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا هم گفته که آمریکا و اتحادیه اروپا احتیاج به انعقاد یک ائتلاف ترانس آتلانتیک جدید در حوزه هایی همچون تغییرات آب و هوایی و اقتصاد دیجیتال دارند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1151

به "اتحادیه اروپا به ارتقای روابط ترانس آتلانتیک بعد از ترامپ می&zwnjپردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا به ارتقای روابط ترانس آتلانتیک بعد از ترامپ می&zwnjپردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید