ائتلاف الفتح: امروز بوق های رسانه ای آمریکا قادر به درهم شکستن اراده ملت عراق نیستند

به گزارش بلندانیوز، عضو مجلس عراق با تاکید بر اینکه بوق های رسانه ای آمریکا امروز نمی تواند اراده ملت عراق برای اخراج اشغالگران از کشورشان را در هم شکند، گفت: آمریکا به طور مسالمت آمیز نرود با توسل به زور بیرون رانده می گردد.

ائتلاف الفتح: امروز بوق های رسانه ای آمریکا قادر به درهم شکستن اراده ملت عراق نیستند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ده ها هزار نفر از مردم عراق برای شرکت در تظاهرات ضد اشغالگری آمریکا در حال رساندن خود به تقاطع دانشگاه بغداد نزدیک منطقه الجادریه جهت معین شده برای تظاهراتی هستند که پیش بینی شده است به تظاهرات میلیونی و بی سابقه ای در عراق تبدیل گردد.

محمد کریم عضو ائتلاف الفتح مجلس عراق به رهبری هادی العامری ضمن تاکید بر حمایت از خواسته های تظاهرات نمایندگان در تظاهرات میلیونی امروز تاکید نمود، همه گزینه ها برای اخراج نظامیان آمریکایی از عراق مطرح است.

کریم در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه تاکید نمود: بوق های رسانه ای آمریکا امروز نمی تواند اراده ملت عراق را برای اخراج اشغالگران از کشورشان در هم شکند.

وی اضافه کرد: ما می خواهیم ملت عراق میهنی داشته باشند که خودشان می خواهند، بنابراین کسانی که در پی وطنشان هستند باید اشغالگران، قاتلان و تروریست هایی که دستشان به خون فرماندهان پیروزی آغشته است، بیرون نمایند؛ صرف نظر از اینکه سفارت آمریکا چه می خواهد.

عضو مجلس عراق گفت: همه گزینه ها برای اخراج نظامیان آمریکایی مطرح است در ابتدا شیوه های مسالمت آمیز، آرام و دیپلماتیک به کار گرفته می گردد، اگر باز مخالفت کردند با آنها مثل نیروهای اشغالگر برخورد خواهد شد و با زور نظامی بیرون خواهند شد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 489

به "ائتلاف الفتح: امروز بوق های رسانه ای آمریکا قادر به درهم شکستن اراده ملت عراق نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ائتلاف الفتح: امروز بوق های رسانه ای آمریکا قادر به درهم شکستن اراده ملت عراق نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید