آمادگی کامل سیستان و بلوچستان برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش بلندانیوز، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان رئیس ستاد انتخابات استان سیستان وبلوچستان گفت: همه تمهیدات، اقدامات اولیه و آموزش های لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام شده و اقلام انتخاباتی مورد نیاز به فرمانداری ها و بخشداری ها ارسال شده است.

آمادگی کامل سیستان و بلوچستان برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی

علی زینی وند با بیان اینکه هیچ گونه مسئله ای در امر پشتیبانی و مسائل مربوط به انتخابات در هیچ یک از شهرستان های استان وجود ندارد اضافه کرد: 47 هزار نفر در یکهزارو 689 شعبه در سراسر سیستان و بلوچستان امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.

وی اظهارداشت: جمعه دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور، فرآیند رای گیری در همه شعب اخذ رای استان، راس ساعت 8 صبح آغاز می گردد.

وی اضافه کرد: امسال نسبت به انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی شعب اخذ رای را در استان 10 درصد افزایش دادیم و دلیل آن دسترسی آسان و با سهولت شهروندان در همه نقاط استان به شعب اخذ رای بوده تا با کمترین طی طریق امکان دسترسی به صندوق ها را داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: امسال فرآیند احراز هویت افراد به صورت الکترونیکی انجام می گردد بنابراین افراد واجد شرایط رای دادن علاوه بر شناسنامه، کارت ملی خود را نیز به همراه داشته باشند.

زینی وند در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه در ادوار گذشته بر اساس قوانین موجود انتخابات اگر بعد از ساعت 24 روز رای گیری نیز افرادی در شعب اخذ رای حضور داشتند، امکان اخذ رای آنان وجود داشت اما امسال با توجه به الکترونیکی شدن فرایند احراز هویت دستگاه هوشمند رأس ساعت 24 غیر فعال می گردد لذا توصیه می گردد؛ شهروندان رای دادن را به ساعات خاتمهی شب موکول نکنند چرا که حتی در صورت حضور در شعب، از امکان رای دادن محروم خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 561

به "آمادگی کامل سیستان و بلوچستان برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی کامل سیستان و بلوچستان برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید