آقای گلی یک هافبک دفاعی در پرسپولیس

به گزارش بلندانیوز، احمد نوراللهی در حال حاضر بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ بیستم محسوب می شود

آقای گلی یک هافبک دفاعی در پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری پرسپولیس پیروز شد در بازی با ماشین سازی به سه امتیاز سخت دست پیدا کند. بی تردید بسیاری از هواداران و اهالی فن پیش بینی می کردند یحیی گل محمدی و شاگردانش مقابل تیم ته جدولی ماشین سازی نه تنها یک پیروزی شیرین و راحت کسب کنند بلکه مسائل روحی برخی بازیکنان نیز در این بازی مرتفع شود اما پرسپولیس نه تنها باز هم بعد از گلزنی پیروز به حفظ آن نشد بلکه در دقایق پایانی بازی پیروز شد با گل احمد نوراللهی به پیروزی برسد.

در این میان نکته ای که مورد توجه است به بازی مهدی عبدی مربوط می شود. مهاجمی که گویا فقط بلد است در بازی های بزرگ و حساس گل بزند و در بقیه بازی ها نه تنها گل نمی زند بلکه بیشتر نقش یک تماشاچی را بازی می کند.

اتفاقی که باعث شده به او به عنوان مهاجم اول پرسپولیس بین جدول گلزنان هیچ جایگاهی نداشته باشد. خلاف فصل های قبل که همواره یک پای این جدول مهاجمان پرسپولیس بودند، تا به این جای کار احمد نوراللهی با 4 گل، آقای گل سرخ پوشان محسوب می شود و این موضوع می تواند برای دیگر مهاجمان پرسپولیس طعنه آمیر باشد.

بین مهاجمان اصلی پرسپولیس، مهدی عبدی در 9 بازی و 689 دقیقه حضور در میدان تنها 2 بار پیروز به گلزنی شده و پیروز به ارسال پاس گل نشده است.

وحید امیری دیگر مهاجم پرسپولیس نیز در 9 بازی که برای و 861 دقیقه ای که برای پرسپولیس انجام داده، تنها 2 بار گلزنی کرده است. هر چند حضور امیری در ترکیب پرسپولیس آن قدر تاثیرگذار است که کمتر کسی از او توقع گلزنی هم داشته باشد. بازیکنی که با تمام وجود می جنگد، پاس می دهد و موقعیت گل می سازد. او 2 بار گل زده و 2 پاس گل برای هم تیمی هایش مهیا کرده است.

آرمان رمضانی نقدها زیادی را متوجه خود می بیند و کمترین میزان بازی را در بین مهاجمان پرسپولیس دارد. او در 175 دقیقه در 13 بازی پرسپولیس 1 پاس گل برای هم تیمی هایش مهیا کرده و کمتر از مهدی عبدی و امیری مورد توجه کادرفنی قرار گرفته است.

تمام این اتفاقات دست به دست هم داده که یک هافبک دفاعی با 4 گل زده، گل زن ترین بازیکن تیم یحیی گل محمدی لقب بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1283

به "آقای گلی یک هافبک دفاعی در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای گلی یک هافبک دفاعی در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید