شروع عملیات اجرایی ساخت نواحی صنعتی در شهرستان های خراسان رضوی

به گزارش بلندانیوز، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: عملیات اجرایی ساخت نواحی صنعتی بیزه، زاوه و انجام مطالعات نواحی صنعتی سرولایت و گرماب شروع شده است.

شروع عملیات اجرایی ساخت نواحی صنعتی در شهرستان های خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از مشهد، علی بهرامی زاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در بازدید از شهرک ها و نواحی صنعتی محور غرب خراسان رضوی گفت: مطالعه و مکان یابی لازم و دقیق برای احداث نواحی صنعتی صورت گرفته است و از نظر فنی، مالی و زیست محیطی در کارگروه های مختلف آنالیز و اقدامات آن صورت پذیرفته که در نتیجه موجبات آغاز عملیات اجرایی در ناحیه های صنعتی بیزه (داورزن)، زاوه و هم آغاز مطالعات در نواحی صنعتی سرولایت در نیشابور و گرماب در فیروزه فراهم شده است.

او با اشاره به پیگیری های به عمل آمده برای ایجاد ناحیه های نو صنعتی در استان اضافه کرد: توجه ویژه به ارزیابی اولیه اراضی پیشنهادی برای طی کردن مراحل اداری، اخذ مجوز ها و اجرای مناقصه های اجرایی برای ایجاد نواحی صنعتی مذکور در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی با اعلام آمادگی این مجموعه در جهت راه اندازی نواحی صنعتی نو در شهر های داورزن، زاوه، نیشابور و فیروزه ادامه داد: در این زمینه با به کارگیری پیمانکاران متخصص و مستعد بومی، مراحل اجرایی این نواحی صنعتی با مشخص مدیر پروژه اجرایی در دستورکار قرار گرفته است.

بهرامی زاده اعلام کرد: یکی از اولویت های مهم ما در ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی توجه و تمرکز بر مسائل محیط زیستی بوده و تمام موارد در این زمینه برای حفظ و ارتقا آن منطقه صورت گرفته، زیرا که توسعه صنعت در کل سطح استان با رعایت مسائل زیست محیطی امکان پذیر است.

او توضیح داد: با راه اندازی و بهره برداری این نواحی صنعتی در آینده ای نزدیک و هم با سرمایه گذاری صنعت گران و کارآفرینانی به خصوص مردم بومی منطقه ها که تمایل به ایجاد واحد صنعتی در این ناحیه ها را دارند، زمینه اشتغال هر چه بیشتر جوانان و رونق فراوری و صنعت در این شهرستان ها بیش از پیش فراهم خواهد شد.

/ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1614

به "شروع عملیات اجرایی ساخت نواحی صنعتی در شهرستان های خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات اجرایی ساخت نواحی صنعتی در شهرستان های خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید