آزمون احتمالاً در انتها فصل به انگلیس ترانسفر می گردد

به گزارش بلندانیوز، خبرنگاران: مسئولان باشگاه روبین کازان خواهان بازگشت مهاجم ایرانی خود شدند تا در انتهای فصل او را به تیم دیگری ترانسفر نمایند.

آزمون احتمالاً در انتها فصل به انگلیس ترانسفر می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا از اصفهان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسئولان تیم فوتبال روبین کازان که تیم شان به دلیلی تعطیلی موقت لیگ روسیه هم اکنون در ترکیه اردویی را برپا نموده است، خواهان بازگشت سردار آزمون به تمرینات شده اند تا در مورد آینده این بازیکن تصمیم گیری نمایند.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که اکنون با پیشنهادهای خوبی از تیم های روسیه ای و لیگ برتر انگلیس روبرو شده، قرار است به زودی به تمرینات روبین کازان اضافه گردد تا پس از صحبت با مسئولان این باشگاه تیم جدید خود را معرفی کند.

وی میخواهد تا خاتمه لیگ روسیه به صورت قرضی راهی روستوف گردد و مسئولان باشگاه روبین کازان نیز موافقت ضمنی خود را با این موضوع اعلام نموده اند اما قصد دارند پس از بازگشت آزمون در این خصوص تصمیم گیری نمایند.

آزمون که به احتمال فراوان سال آینده به یکی از تیم های لیگ برتر جزیره می پیوندد، برای کسب تجربه بیشتر میخواهد تا خاتمه فصل به تیم دیگری برود و مسئولان باشگاه روبین کازان برنامه ریزی نموده اند تا در خاتمه فصل او را با مبلغی خوب به انگلیس ترانسفر نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 391

به "آزمون احتمالاً در انتها فصل به انگلیس ترانسفر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون احتمالاً در انتها فصل به انگلیس ترانسفر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید