هر آنچه در خصوص گوشی های سری ردمی K70 می دانیم

به گزارش بلندانیوز، شیائومی میخواهد فردا (8 آذر) از جدیدترین گوشی های خود رونمایی کند که طی روزهای گذشته گزارش ها و تصاویر زیادی در خصوص این گوشی ها منتشر شده است. گوشی های موردنظر ردمی K70، K70 پرو و K70e نام دارند و همگی از ویژگی های جذابی بهره می برند. در ادامه به طور مختصر و مفید به شایعات منتشر شده در خصوص این گوشی ها می پردازیم.

هر آنچه در خصوص گوشی های سری ردمی K70 می دانیم

طراحی

هر سه گوشی ردمی K70 قرار است با طراحی بسیار جذابی راهی بازار شوند. از بین مشخصه های مهم ظاهری، می توانیم به بهره گیری از نمایشگر تخت و وجود لبه های تخت بدنه اشاره کنیم. علاوه بر این، باید به استفاده از ماژول دوربین بسیار بزرگی هم اشاره کنیم که بزرگ ترین ماژول دوربین استفاده شده در گوشی های ردمی محسوب می گردد.

دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست این گوشی ها تعبیه شده و در بخش فوقانی با سنسور مادون قرمز روبرو هستیم که از ویژگی های کاربردی گوشی های شیائومی محسوب می گردد. ظاهرا تمام این گوشی ها حداقل در دو رنگ راهی بازار خواهند شد.

مشخصات فنی

ابتدا به سراغ مشخصات فاش شده از ردمی K70e می رویم و سپس به مشخصات دو گوشی دیگر می پردازیم. این گوشی قرار است با نمایشگر 6.67 اینچی OLED راهی بازار گردد که از رزولوشن 2712 در 1220 و رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. گفته می گردد حداکثر روشنایی این نمایشگر به 1200 نیت می رسد.

Dimenisty 8300-Ultra به عنوان قلب تپنده این گوشی انجام وظیفه می نماید که در کنار آن رم LPDDR5x و حافظه داخلی مبتنی بر فناوری UFS 4.0 قرار گرفته است. دوربین اصلی این گوشی از سنسور 64 مگاپیکسلی بهره می برد و در کنار آن اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است. در نهایت نباید باتری 5500 میلی آمپر ساعتی این گوشی را از قلم بیندازیم که از شارژ 90 وات پشتیبانی می نماید.

شیائومی برای ردمی K70 و K70 پرو تصمیم گرفته به ترتیب از دو چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 و اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده کند. میزان نمایشگر این دو گوشی هنوز اعلام نشده ولی هر دو دارای پنل OLED هستند که رزولوشن 2K ارائه می دهند. این دو گوشی قرار است با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی راهی بازار شوند. ردمی K70 از نظر دو دوربین دیگر تفاوتی با مدل K70e ندارد. اما از سوی دیگر مدل پرو به جای دوربین ماکرو، از دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی بهره می برد.

در نهایت باید خاطرنشان کنیم که مدل پرو و مدل استاندارد هر دو از باتری 5120 میلی آمپر ساعتی بهره می برند که از سرعت شارژ 120 وات پشتیبانی می نماید.

قیمت احتمالی

گفته می گردد این سه گوشی از نظر قیمتی به احتمال زیاد با همان قیمت نسل قبلی راهی بازار خواهند شد یا اینکه قیمت آن ها اندکی افزایش پیدا می نماید. برای مقایسه باید بگوییم که سال گذشته سه گوشی ردمی K60e، ردمی K60 و K60 پرو به ترتیب با قیمت 310، 352 و 465 دلار راهی بازار چین شدند.

طبق بعضی گزارش های مطرح شده، ردمی K70 و K70e ممکن است با برند پوکو راهی بازار جهانی شوند ولی احتمالا ردمی K70 پرو به بازار چین محدود خواهند ماند.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آذر 1402 بروزرسانی: 7 آذر 1402 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 2095

به "هر آنچه در خصوص گوشی های سری ردمی K70 می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه در خصوص گوشی های سری ردمی K70 می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید